البرزی‌ها امروز یکپارچه مدافع حرم و ولایت بودند

دلایل حضور گسترده مردم در وداع با یک شهید

شهدا و ایثارگران و خانواده معظم و معزز آنها نیازی به حضور مسئولان ندارند و بسیجیان البرزی نیز آماده فدا کردن هزاران محسن کمالی‌ها در راه دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت (ع) هستند.
کد خبر: ۲۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 21 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: تشییع پیکر مطهر پاسدار رشید سپاه اسلام شهید محسن کمالی امروز به مراسمی برای تجدید بیعت مردم ولایی البرز با آرمان‌های اسلام و انقلاب و نشان دادن عمق کینه و نفرت آنها نسبت به تکفیری‌ها بود.
خبرنگاران حاضر در مراسم امروز تاکید دارند که هزاران نفر در این مراسم حضور داشته و هدف آنها حمایت از راهی است که شهید محسن کمالی در آن قدم برداشته است.
متاسفانه برخی از مسئولان سیاسی استان البرز در مراسم فوق حضور نداشتند که جای تعجب بسیار داشت. به جای این مسئولان هزاران بسیجی ولایی امروز با فریادهای "الله اکبر  - خامنه‌ای رهبر" و "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد" پاسخی قاطع به تکفیری‌های جنایتکار و حامیان غربی آنها دادند.
در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس طی سخنانی گفت: بسیج جهادی برای مقابله و نابودی تکفیری‌ها در حال شکل گیری است.
حجت‌الاسلام علی شیرازی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن کمالی دهقان از شهدای مدافع حرم که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: این بسیج جهادی امروز در تمام کشورهای جهان در حال شکل‌گیری است و نابودی تکفیری‌ها نیز نزدیک است.
وی ادامه داد: امروز بیداری اسلامی چنان در کشورهای اسلامی تأثیر گذاشته است که توانسته اند راه اصلی خود را پیدا کنند.
این مسئول با بیان این که امروز نیز  بیداری اسلامی در مقابل جریان‌های تکفیری و ضد دینی وارد مرحله جدیدی شده است افزود: خون شهدای مدافع حرم هرگز پایمال نخواهد شد.
شیرازی با اشاره به بسیج جهانی، انصارالله و حزب الله ادامه داد: عوامل استکبار بهای سنگینی را خواهند پرداخت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس کشور با اشاره به اینکه حمایت استکبار از تکفیری‌ها به هیچ جایی نخواهد رسید، بیان داشت: آنان با حمایت از تکفیری‌ها نمی توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی با تأکید بر اینکه شکست نهایی دشمنان نزدیک است، متذکر شد: پیام ما به دشمنان اسلام این است که گمان نکنند با حرکت‌های تروریستی و ضد دینی اهدافشان محقق می‌شود بلکه شکست نهایی در انتظار آنها است.
در حاشیه این مراسم تعدادی از بسیجان البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک تاکید کردند که حضور در مراسم شهدا، افتخاری است که امروز بسیاری از مسئولان استان و شهرستان کرج از آن محروم بودند.
آنها تاکید داشتند که شهدا، خانواده معظم و معزز آنها نیازی به حضور مسئولان ندارند و بسیجیان البرزی نیز آماده فدا کردن هزاران محسن کمالی‌ها در راه دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت (ع) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار