سفر هیأت دولت غنیمت است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهبود فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در کاهش بیکاری در استان کمک کند.
کد خبر: ۲۶۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 18 July 2016
ابراهیم کشاورز در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد غنیمتی است که باید با ارائه طرح‌های کارشناسی شده در راستای توسعه استان بیش از پیش گام برداشته باشد.
مدیرکل اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت بیکاری در استان، اظهار کرد: بهبود فضای کسب و کار در استان از راهکارهای مقابله با بیکاری است و در این رابطه باید اقدامات مهمتری صورت بگیرد.
کشاورز به اهمیت جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری اشاره و اظهار کرد: جذب منابع و سرمایه‌گذاری خارجی باعث افزایش سطح تولیدات داخلی می‌شود و ایده سرمایه گذاران و نیز سرمایه‌های آنان در ایجاد تولید انبوه محصولات و خدمات بسیار مهم و تاثیرگذار است و امیدواریم با همت و تلاش و همفکری دستگاه‌های متولی امسال شاهد رشد و توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی به مسئله اقتصاد مقاومتی نیز گریزی زد و گفت: توجه به تولیدات داخلی، واگذاری اقتصاد به مردم و اهل اقتصاد، صادرات تولیدات تجاری، جذب ارز و تکیه بر اصول علمی اقتصاد از محورهای اصلی و اساسی اقتصاد مقاومتی است.
کشاورز در ادامه بیان کرد: استان کهگیلیویه و بویراحمد در قیاس با استان‌های کشور ظرفیت، توانمندی و پتانسیل بالایی برای حرکت در مسیر توسعه اقتصادی دارد و دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان بر اساس وظایف و ماموریت‌های محوله در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش و فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: تلاش برای فعال کردن واحدهای تولیدی و راه‌اندازی کارخانه‌های بزرگ و همچنین بهبود فضای کسب و کار جایگاه استان به لحاظ بیکاری در بین استان‌های کشور تغییر می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار