اصفهان تیم یزد را پشت سر گذاشت

تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان توانست با نتیجه قاطع 23 بر 12 در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد به پیروزی برسد.
کد خبر: ۲۶۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 20 July 2016

به گزارش تابناک یزد،در بازی نخست مسابقات هندبال دسته 2 دانشجویان دانشگاه آزاد دو تیم اصفهان و یزد در نیمه نخست بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشتند که تیم اصفهان با حداقل اختلاف و با نتیجه 10 بر 9 این نیمه را از آن خود کرد.

در 30 دقیقه دوم بازی ورق برگشت و اصفهانی‌ها موفق شدند تیم خوب و سخت‌کوش یزد را با نتیجه 13 بر سه شکست داده و در مجموع با نتیجه 23 بر 12 به پیروزی برسد.

مربی تیم اصفهان در پایان بازی ضمن ابراز رضایت از بازیکنان تیمش گفت: ضمن عرض تبریک به تیم یکدست یزد، آنها در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و بازیکنان کلیدی ما را از کار انداختند.

پرویز احسانی افزود: در نیمه دو با شناختی که از حریف و نقاط ضعف و قوت آنها پیدا کردیم موفق شدیم اختلاف امتیازمان را افزایش دهیم و در نهایت پیروز این دیدار شویم.

وی در پایان از میزبانی خوب دانشگاه آزاد واحد همدان تشکر کرد و افزود: میزبانی همدان به ویژه در زمینه اسکان و امور رفاهی فوق‌العاده است و در مقایسه با شهرهای زیادی که به دلیل شرکت در مسابقات مختلف حضور داشته بهترین عملکرد از آن واحد همدان است.

سرپرست تیم یزد نیز با تبریک به تیم اصفهان گفت: تیم رقیب از چند بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد و طبیعی است که ما نتوانستیم در نیمه دوم بازیکنان قدرتمند این تیم را مهار کنیم.

امید ستوده افزود: تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آتی با تمرکز و اعتماد به‌ نفس بیشتر به مصاف حریفان برویم و این شکست را جبران کنیم.

مسابقات هندبال دسته 2 دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 10 تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان تا چهارم مردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار