برخورد با قاچاق کالا نیازمند مشارکت اصناف و مردم است

کد خبر: ۲۶۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 25 July 2016


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: برای موفقیت در اجرای طرح‌های برخورد با قاچاق کالا، باید اصناف و مردم مشارکت جدی و همدلی و همراهی لازم را داشته باشند.

سردار بخشعلی‌ کامرانی‌صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران، ضربه زدن به اقتصاد کشورمان است تا مردم را از نظر معیشتی دچار مشکل کنند.

وی افزود: اعمال تحریم‌های غیرقانونی و مغرضانه اقتصادی و ایجاد موانع مختلف در راه توسعه صنعتی، کشاورزی و مبادلات مالی ایران با دیگر کشورها از جمله راهکارهایی است که دشمنان علیه ملت ایران در دستور کار قرار داده‌اند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی امر به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان را صادر فرموده و همه افراد و مسؤولان در هر جایگاه و سمتی که قرار دارند، باید برای اجرای این سیاست‌ها تلاش کنند.

کامرانی‌صالح حمایت از تولید داخلی و ملی را یکی از مهمترین ارکان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و گفت: به طور قطع بدون برخورد جدی و قاطع با قاچاق کالا، نمی‌توان امیدوار به حمایت از تولید داخلی بود.

وی بیان داشت: پلیس بر اساس وظائف ذاتی خود در راه مقابله با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با قاچاقچیان طرح‌های متعددی را اجرا کرده و به دستاوردهای خوبی نیز به ویژه در استان البرز دست یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: به عنوان نمونه تنها از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 150 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان البرز کشف و ضبط شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته‌ایم.

کامرانی صالح اظهار داشت: برای اجرای موفق طرح‌هایی که در این حوزه داریم، باید اصناف و مردم نیز وارد میدان شده و آنها نیز مشارکت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر واحدهای صنفی از قبول و عرضه کالای قاچاق خودداری کرده و مردم نیز به این فرهنگ دست‌یابند که خرید هر کالای قاچاق منجر به بیکار شدن تعدادی جوان می‌شود، به طور قطع پلیس در اجرای وظائف خود موفق‌تر خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار