۲۲نوعروس‌یزدی با طرح‌کوثر راهی خانه‌بخت شدند

مدیرکل کمیته امداد شهرستان یزد از اجرای طرح کوثر در یزد خبر داد و گفت: با اجرای طرح کوثر، ۲۲ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد شهرستان یزد به خانه بخت راهی شدند.
کد خبر: ۲۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 23 April 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدرضا کوکب اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان یزد در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه، برای تهیه جهیزیه برای دختران جوانی که در سن ازدواج قرار دارند، طرح های مختلفی اجرا می ‌کند.

وی بیان کرد: طرح کوثر از جمله طرح ‌های مشارکتی کمیته امداد است که خیران و نیکوکاران می‌ توانند در اجرای این طرح خداپسندانه مشارکت داشته باشند و مسئولیت تهیه یک یا چند جهیزیه و یا تأمین بخشی از جهیزیه دختران را قبول کنند.

کوکب اضافه کرد: در سال گذشته با اجرای طرح کوثر ۲۲ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان یزد راهی خانه بخت شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان یزد ادامه داد: در سال گذشته خیران و نیکوکاران با پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال در اجرای طرح کوثر مشارکت کردند.

کوکب با اشاره به ضرورت فراگیری آموزش های همسرداری تصریح کرد: این نهاد علاوه بر حمایت های مالی، نسبت به برگزاری کلاسها و ارائه آموزشهای لازم به زوج های جوان زیر پوشش نیز اقدام می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار