مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور؛

کیفیت پخت نان در مازندران باید بهترین در کشور باشد

در حالی که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور معتقد است کیفیت پخت نان در مازندران باید بهترین در کشور باشد اما در عمل اینگونه نبوده و نارضایتی مردم از کیفیت نامناسب نان...
کد خبر: ۲۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 25 April 2015
در حالی که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور معتقد است کیفیت پخت نان در مازندران باید بهترین در کشور باشد اما در عمل اینگونه نبوده و نارضایتی مردم از کیفیت نامناسب نان در بیشتر شهرهای مازندران دیده می شود.
به گزارش تابناک در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و تائید کارگروه آرد و نان استان مازندران، تاکنون بیش از 16 درصد از سهمیه آرد یارانه ای استان آزاد شد و بزودی این مقدار به 20 درصد خواهد رسید.
رمضانعلی ملک ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه مازندران جمعیت شناور 15 میلیونی دارد ، در واقع این استان خدمات ملی ارایه می دهد.

وی افزود:  نگاه به این استان هم باید ملی باشد و این جمعیت شناور در نظر گرفته شود.

ملک با بیان اینکه: مازندران استان خاص و خانه دوم ایرانیان است تصریح کرد: کیفیت پخت نان در اینجا باید بهترین در کشور باشد.

ملک با اشاره به قیمت بالاتر نان در نانوائیهای آزادپز اعلام کرد : با آزادسازی نرخ نان و ایجاد رقابت بین نانوایان ، هر واحد دقت بیشتری نسبت به پخت نان اعمال خواهد کرد و تخلفات هم در این راستا بسیار کم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور به خواسته مردم در خصوص استفاده از نان با کیفیت اشاره کرد و گفت : این شرکت در راستای ارتقای کیفیت نان در مازندران برای خبازان این استان دوره های آموزشی برگزار می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای نانوایی آزادپز با نصب یک تابلو از دیگر واحدها متمایز خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار