حمایت از ایده‌های مرتبط با مدیریت شهری کرج

کد خبر: ۲۷۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 06 August 2016

 

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری از حمایت ایده های مرتبط با مدیریت شهری خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در دومین رویداد استارت آپ پایش کرج اظهار داشت: استفاده از خلاقیت‌ها و به کارگیری ایده‌پردازان می‌تواند مارا به اهداف مورد نظر و در توسعه شهری یاری دهد.

 

 

وی با اشاره به اینکه "پایش" اولین رویداد استارت آپی مدیریت شهری در این کلانشهر است، افزود: به طور قطع برگزاری این رویداد با استقبال بی‌نظیر دانشجویان و جوانان روبه‌رو می‌شود.

 

زارع ادامه داد: دانشجویان باید با تقویت روحیه ایده‌پردازی در خود، بتوانند برای آینده خود برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند که در جریان این رویداد با مهارت‌های مورد نیاز آشنا خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه جایگاه خوبی برای چنین فعالیت‌هایی است تا بتوان علاوه بر ارتقای مهارت‌های فردی دانشجویان، آنها را جذب امور گروهی کرد و حس مشارکت پذیری را در آنها افزایش داد.

 

همچنین در ادامه این مراسم رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج نیز طی سخنانی اظهار داشت: این مرکز از برگزاری چنین رویدادهای استارت آپی که افراد را وادار به فکر کردن و ایده پردازی می‌نماید، استقبال می‌کند.

 

مجید کاویانی با اشاره بر لزوم تقویت روحیه ایده‌پردازی در جوانان به خصوص دانشجویان و افراد دانشگاهی ادامه داد: در واقع چنین رویدادهایی به شرکت کنندگان که اکثرا جوانان هستند، کمک می‌کند تا روحیه مشارکت‌پذیری، کار گروهی و مسؤولیت‌پذیری را در خود تقویت کنند.

 

وی گفت: مدیریت شهری کرج و مرکز پژوهش‌های شورای شهر قطعا از ایده‌های مرتبط با این حوزه و ایده پردازان حمایت خواهد کرد.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه بیش از 300 نوع وظیفه برای مدیریت شهری تعریف شده است، یادآور شد: از ایده‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری کرج که تبدیل به کسب و کار و کارآفرینی و بهبود وضعیت موجود می‌شود، استقبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار