8 سال کشور را شخم زدند حالا طلبکارند!

کد خبر: ۲۷۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 14 August 2016
به گزارش تابناک یزد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه ی گسترده رسانه ای به دولت تدبیر و امید گفت: 8 سال تمام کشور را شخم زدند و صدای کسی در نیامد اما حالا از دولت روحانی طلبکار شده اند! دکتر مسعود پزشکیان در جمع اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار داشت: هشت سال تمام هربلایی خواستند سر مملکت آوردند اما حالا یادشان افتاده چرا رکود و بیکاری و تورم و ... گریبان کشور را گرفته است!
وی ادامه داد: آن زمان وقتی خواستیم حرفی بزنیم گفتند اوایل کار است و کاری نداشته باشید، وقتی هم بعدا خواستیم اعتراض کنیم گفتند آخرهای دولت است و تحمل کنید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه‌ی گسترده علیه دولت در رسانه های مختلف در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انحصار به حدی رسیده که وقتی فلان فرد سرفه هم می کند در بوق و کرنا می کنند اما خیلی های دیگر صدایشان به جایی نمی رسد.
نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه دلم به حال دولت آقای روحانی می سوزد گفت: طی هشت سال 800 میلیارد دلار پول نفت را به باد داده اند، امروز از مردم و دولت طلکبار هم هستند.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
کاملا موافقیم ولی انتظار داریم هر روز شعار مهار تورم نه. گویند چون ما بر عکس لمس میکنیم وبی برنامه سود بانکی را پایین نیاورند که دوش به چشم مستاجر نشین ها میرود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار