گزارش بازی دیروز ملوان/کابوس تساوی ها ادامه دارد

تیم میزبان در ادامه باز هم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما سنگربان تیم ملوان ˈرضا غلامپورˈ مانع از گشودن دروازه اش شد و این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
کد خبر: ۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴ 04 February 2015
در این دیدار که عصر سه شنبه و در یک هوای آفتابی و مه آلود در زمین ورزشی شهرداری کلاچای برگزار شد؛ دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک، زمین بازی را ترک و امتیازها را بین خود تقسیم کردند.

هنوز بازی روند طبیعی خود را طی نکرده بود که بازیکن ملوان نوین بندرانزلی در محوطه جریمه شهرداری کلاچای تعادل خود را از دست داد که داور مسابقه یک ضربه پنالنی بسود تیم حریف سوت زد که این ضربه پنالتی را ˈایمان برودتیˈ بر خلاف جهت حرکت دروازه بان و در دقیقه 7 بازی به گل تبدیل کرد.

در ادامه این تیم میزبان بود که کاملا بر بازی و میدان سوار بود و موقعیت های بی شماری روی دروازه حریف ایجاد کرد اما موقعیت ها یکی پس از دیگری به هدر رفت تا قفل دروازه تیم میهمان، نیمه نخست بسته بماند.

با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم شهرداری کلاچای بود که عملا بر حریف برتری داشت و تیم ملوان بیشتر در محوطه جریمه خود در صدد حفظ کنترل بازی بود اما در این اثنا بازیکنان شهرداری کلاچای حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند که در دقیقه 67 بازی و پس از خطای مدافع حریف روی بازیکن شهرداری کلاچای، داور نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه را ˈعلی جدیˈ به گل تبدیل کرد.

تیم میزبان در ادامه باز هم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما سنگربان تیم ملوان ˈرضا غلامپورˈ مانع از گشودن دروازه اش شد و این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای پس از پایان بازی  تنها بد شانسی را عامل تساوی تیم خود در این دیدار ذکر کرد.

ˈسید محمود حسن نژادˈ افزود: ما در این بازی موقعیت های فراوانی بدست آوردیم که هدر رفت و می توانستیم با اختلاف سه الی چهار گل، تیم حریف را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملوان نوین انزلی هم پس از پایان بازی اظهار کرد: ما در نیمه اول بهتر از حریف ظاهر شدیم اما تیم حریف در نیمه دوم با ارسال سانترها از جناحین، تلاش می کرد تا به گل برسد.

وی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه ادامه داد: خطای پنالنی که داور به نفع میزبان سوت زد، به نظر من صحیح نبود.

در هشتمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان (جام گیل) 14تیم حضور دارند که بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار