پنجمین دوره رقابت های پرش با اسب در قزوین برگزار شد

دبیر هیات سوارکاری استان قزوین گفت: پنجمین دوره رقابت های پرش با اسب استان روز گذشته /جمعه/ با درخشش بانوان سوارکار به میزبانی باشگاه سوارکاری سروش برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا خدابنده لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور 37 سوارکار از استان های قزوین و گیلان و در رده سوار مبتدی و رده های C نونهال و نوجوان و D بزرگسالان برگزار شد.
وی، حضور اسبی با نژاد سیلمی (اسب نریان که برای تولید مثل از آن استفاده می شود) و ثبت جهانی شده کاسپین به نام بایرام از استان گیلان را از مهمترین رخدادهای این رقابت ها دانست و ادامه داد: اسب بایرام با 25 سال سن در رده مبتدی و نونهالان شرکت کرد و اگرچه موفق به کسب مقام نشد اما نمایشی کم نظیر از زیبایی و توانایی های این اسب با نژاد ایرانی به نمایش گذاشته شد.
وی با اشاره به نتایج به دست آمده این رقابت ها، یادآور شد: مبین نجف پور با اسب عالیجناب از باشگاه البرز و محدثه قنبری با اسب جان جان از باشگاه سروش در بخش سوار مبتدی موفق به طی مسیر بدون خطا شدند.
وی اضافه کرد: در رده نونهالان سورن احسانی فاخر با اسب عارف از باشگاه مهرآریا و در رده نوجوانان نیز سارا عقیلی با اسب عارف از باشگاه البرز، پرنیان خضرحیدری با اسب ولوتو B از باشگاه اسپریس و مهنا علیخانی با اسب جگوار از باشگاه اسپریس به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.
خدابنده لو در پایان افزود: در رده بزرگسالان پویان محمدی نژاد با اسب تزار از باشگاه سروش، محدثه جمالی با اسب توسن از باشگاه البرز و سنا پژوهان با اسب سهند از باشگاه تکتاز استان گیلان اول تا سوم شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار