تمرکز بر جذب سرمایه‌گذار خارجی سبب غفلت از سرمایه‌داران داخلی نشود

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تمرکز بر جذب سرمایه‌گذار خارجی سبب غفلت از سرمایه‌داران داخلی نشود، گفت: ما در جذب سرمایه‌گذار خارجی تلاش می‌کنیم در حالی که از سرمایه‌داران داخلی غافل شدیم.
کد خبر: ۲۸۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 24 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل  از ایسنا منطقه قزوین، آیت‌الله علی اسلامی پیش از ظهر امروز در دفتر خود و در دیدار با استاندار قزوین اظهار کرد: امید است موفقیت‌های مضاعفی نصیب دولت و مسئولان کشور شود تا خدمات بیشتری به نظام و ملت ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در هر شرایطی که هستیم باید تلاش و کوشش خود را انجام داده و صمیمی‌تر و پرتلاش‌تر از قبل باشیم چراکه این صمیمیت، وحدت و انسجام را در پی خواهد داشت.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به اینکه امنیت امروز، ما را در دنیا سربلند کرده است، ادامه داد: هم دشمن می‌تواند امنیت را از ما بگیرد و هم ما می‌توانیم با بر هم زدن وحدت امنیت را از خود دور کنیم ودر نهایت اختلاف و درگیری، انسجام و وحدت را از بین می‎برد و موجب نفوذ دشمن می‎شود.

وی افزود: چرا برخی از کارخانه‌ها از استان جمع می‌شوند و جایی دیگر به فعالیت خود ادامه می‎دهند در حالی که این کارخانه‌ها بسیار خوش‌نام و تلاشگر بوده‌اند اما به دلیل مشکلات استان را ترک کرده‌اند.

آیت الله اسلامی در پایان خواستار شد تا خط مترو از هشتگرد تا قزوین ادامه پیدا کند و همچنین مشکلات راه‌آهن نیز در اولین فرصت رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار