رییس شورای اسلامی استان:

دولت با وجود مشکلات مالی،خدمات مطلوبی در سالهای گذشته انجام داده است

رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: دولت با وجود محدودیت های مالی، خدمات خوب و مطلوبی را در سالهای گذشته در این استان انجام داده است.
کد خبر: ۲۸۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرناسید مهدی طالقانی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مرسوم است که همه ساله در این ایام طرحهای مختلف توسط دستگاه های اجرایی افتتاح و بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: اگرچه امسال طرحهای مختلفی در سطح شهرستانهای استان مورد بهره برداری قرار گرفت ولی این واقعیت را باید پذیرفت که دولت با محدودیتهای مالی هم مواجه است.
رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: استان کرمانشاه به دلیل اینکه از نظر رتبه بیکاری در صدر استانهای کشور قرار دارد باید تدابیری اندیشیده شود که با شروع و اتمام طرحهای اشتغالزایی گامی در جهت حل مشکل و معضل بیکاری که نیاز امروز استان است، برداشته شود.
طالقانی به برخی از ظرفیت های استان اشاره کرد و افزود: وجود ظرفیت ها، پتانسیل ها، نیروی جوان خلاق مستعد و آماده پای کار، وجود بیش از 900 هزار هکتار زمین های کشاورزی آماده کاشت، آثار متعدد میراث فرهنگی و گردشگری، مرزهای مشترک و وجود بازارچه های مرزی، طبیعت بکر و خدادادی در سطح استان می تواند پتانسیل خوبی برای بهره گیری از آنها در راستای حل مشکل بیکاری باشد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین می توان با برنامه ریزی های دقیق و انجام کار کارشناسانه گامهای اساسی را در جهت اشتغال جوانان برداشت و این مهم با همت بلند و بالای استاندار فرهیخته استان و مدیران دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار