تمام جمعیت آماری همدان تحت پوشش بیمه

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: تمام جمعیت آماری استان همدان تحت پوشش بیمه قرار دارند.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 28 August 2016
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: تمام جمعیت آماری استان همدان تحت پوشش بیمه قرار دارند.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم الماسی در نشست با شوراهای بخش مرکزی شهرستان رزن که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت اقدامی بسیار ارزشمند از سوی دولت یازدهم است به طوریکه هم‌اکنون تمام جمعیت آماری استان تحت پوشش بیمه قرار دارند بجز آن اشخاصی که خود تمایل به بیمه‌شدن، نداشتند.

وی در ادامه به بیان مشکلات و مخاطراتی که در آغاز دولت یازدهم کشور را تهدید می‌کرد، پرداخت و تصریح کرد: در آغاز کار به قدری دچار مشکل بودیم که برای رفع آنها ابتدا باید این مشکلات را حل می‌کردیم.

الماسی با بیان اینکه روابط کشور در جهان به علت یکسری مشکلات و محدودیت‌ها به چند کشور آمریکای لاتین محدود شده بود، ادامه داد: اغلب کشورهای توسعه‌یافته جهان ارتباط خود را با ما قطع کرده یا بسیار پایین آورده بودند.

وی عنوان کرد: امروز دیگر نمی‌توان همچون گذشته بدون ارتباط با دنیا مشکلات و مسائل را حل کرد البته منظور از برقراری ارتباط، همکاری و همراهی همزمان با حفظ استقلال و احترام متقابل و عزت ملی است.

الماسی تحریم‌های ظالمانه را در درازمدت تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: محدودیت‌های اقتصادی فشاری بود که روز به روز بر مردم وارد می‌شد و هر روز این حلقه در حال تنگ‌ شدن بود.

وی تنها راهکار را حل مشکلات با دنیا بر اساس حفظ عزت و برقراری ارتباط عنوان کرد و ادامه داد: ناچار بودیم ابتدا این مشکل را در حوزه هسته‌ای با دنیا حل کنیم.

وی ادامه داد: البته ما این همه شهید نداده‌ایم که حال در عرصه جهانی از حق خودمان کوتاه بیایم پس حل این مشکل باید با حفظ احترام و استقلال ملی انجام می‌شد و از طرفی نباید کوتاه می‌آمدیم و باید تأسیسات هسته‌ای را حفظ می‌کردیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان فروش نفت کشور پیش از تحریم‌های ظالمانه هسته‌ای را 2 میلیون و 500 هزار بشکه در روز عنوان کرد و افزود: با فروش بشکه‌ای 140 دلار نفت در 8 سال نزدیک به 750 میلیارد دلار درآمد حاصل شد و دولت نیز تلاش کرد در حد توان خود فعالیت کند البته آن دوران یک دوران طلایی بود و به طور قطع می‌شد بهتر از این کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها غل و زنجیرهایی به اقتصاد کشور بود که با مذاکرات و تلاش‌های دیپلمات‌های سخت‌کوش و کارکشته، حمایت‌های مردم و مقام معظم رهبری از آن خلاصی یافتیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان تصریح کرد: برجام قرار نبود شرایط را بسیار عالی کند یا تغییرات ویژه‌ای انجام دهد بلکه قرار بود شرایط را عادی کند؛ اقتصاد کشور بیمار است و ربطی به این دولت و حتی دولت قبل ندارد و اگر می‌گویند برجام ملموس نیست به این علت است که دولت مشکلات فراوانی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار