شهرداری کرج تخلفی نکرده/زمین مورد ادعا در پارک تاجیکستان کرج ملک شخصی است

کد خبر: ۲۸۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 30 August 2016


دادستان کرج با بیان اینکه شهرداری در پارک تاجیکستان مرتکب تخلف نشده، گفت: این زمین مصوبه کمیسیون ماده پنج شهرسازی را دارد که استاندار وقت، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار این مصوبه را امضا کرده‌اند.

حاجی‌رضا شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد پیگیری دادستانی در مورد پارک تاجیکستان در کرج و حواشی آن اظهار داشت: شهردار کرج در مورد ادعای تخریب پارک تاجیکستان به صورت مبسوط توضیحات لازم را ارائه کرد و جلسه‌ای نیز با رئیس شورای شهر کرج در این زمینه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که رئیس بازرسی و حقوقی شهرداری و رئیس شورای شهر نیز حضور داشت پرونده مورد بررسی قرار گرفت و شخصا این پرونده را به‌همراه مدارک و مستندات پیگیری کردم.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه این زمین مصوبه شورای شهر در سال 90 را دارد که به عنوان معوض در اختیار یک نفر قرار گرفته و جزو پارک نیز نبوده، ادامه داد: این زمین مصوبه کمیسیون ماده پنج شهرسازی را دارد که استاندار وقت، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار این مصوبه را امضا کرده‌اند.

شاکرمی با بیان اینکه این زمین ملک شهرداری نبوده و جزو پارک نیست، افزود: این زمین ملک شخصی است و اگر جزو پارک بود و تغییر کاربری می‌یافت مطمئن باشید اجازه هیچ ساخت و سازی را نمی‌دادم.

دادستان کرج با بیان اینکه ملک شخصی است، افزود: همه اقدامات انجام شده در مورد مصوبه کمیسیون ماده پنج مورد احترام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار