رئيس پليس فتاي استان يزد؛

ارتباط رئيس پليس فتای یزد با "نسيم صبح"

رئيس پليس فتاي استان يزد با حضور در برنامه زنده راديويي نسيم صبح در خصوص پيشگيري از برداشت هاي غير مجاز از حساب هاي بانكي به شهروندان هشدار داد.
کد خبر: ۲۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 29 April 2015
به گزارش تابناک یزد، سرهنگ  "حسين رضايي" رئيس  پليس فتاي استان يزد  ضمن حضور در برنامه زنده راديويي نسيم صبح  به شهروندان هشدار داد.
وي جهت پيشگيري از برداشت هاي غيرمجاز از حساب بانكي از شهروندان خواست هشدارهاي ذيل را  هميشه مدنظر داشته باشند و خود را به انجام  آن مقيد كنند:
1- براي پيشگيري از برداشت هاي غير مجاز از حساب هاي بانكي و از طريق اينترنت به هيچ عنوان اطلاعات عابر بانك خود را در اختيار افراد ناشناس قرار ندهيد و همچنين حتي المقدور از مراجعه به كافي نت ها براي رصد كردن حساب هايتان پرهيز كنيد.
2- اطلاعات مربوط به حساب بانكي خود را بر روي رايانه ذخيره نكنيد .
3- به هيچ وجه رايانه خود را براي تعمير به افراد ناشناس تحويل ندهيد و در هنگام تعمير و نصب هرگونه برنامه توسط مراكز تعمير، در كنار رايانه خود حضور داشته باشيد .
4- از اشتراك گذاري فيلم ها و تصاوير خصوصي در فضاي مجازي پرهيز كرده و به افراد غريبه اي كه در تالار هاي گفتگو و شبكه هاي اجتماعي مجازي آشنا مي شويد اعتماد نكنيد .
5- خانواده ها با آموزش به كودكان از فرزندان خود بخواهند در حوزه مجازي به درخواست كاربراني كه نميشناسند پاسخ ندهند و به هيچ عنوان اطلاعات شخصي و مالي خود را براي افراد ناشناس ارسال نكنند .
6- والدين بر خريد و استفاده از بازي هاي رايانه اي فرزندان خود نظارت كافي داشته باشند.
7- از فروشگاههاي اينترنتي كه آنها را مي شناسيد خريد كنيد .
8- كلاهبرداران فضاي سايبر با شعار كسب درامد اينترنتي براي كاربران اقدام به فريب آنها و سرقت اطلاعات شان مي كنند.
سرهنگ رضايي در پايان گفت: پليس فتا در كنار شما است  و در صورت نياز به راهنمايي و همراهي پليس به ادرس سايت http://cyberpolice.ir و يا آدرس الكترونيكي پليس فتا يزد به آدرس yazd_fata@police.ir  مراجعه و با ما در تماس باشيد.
رئيس پليس فتاي استان يزد در پايان با اعلام شماره تلفن 2183749-0351 و 3792  از شهروندان خواست  هر گونه سوال يا مشكلي را  در اين زمينه با پليس در ميان گذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار