حضور 109 مبلغ در نشست‌های بصیرت‌افزایی استان البرز

کد خبر: ۲۹۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۱ 12 September 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از آغاز نشست‌های بصیرت‌افزایی در این استان خبر داد و گفت: برای برگزاری این نشست‌ها از 109 مبلغ و مبلغه البرز و قم استفاده شده است.

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 70 نشست بصیرت‌افزایی در دهه ولایت در این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه در دهه ولایت،‌70 نشست بصیرت‌افزایی در استان البرز برگزار می‌شود، بیان کرد: این نشست‌ها از امروز آغاز می‌شود و تا عید غدیر ادامه دارد.

مسعودی تأکید کرد: از روز عید قربان تا عید سعید غدیر دهه ولایت نامگذاری شده است تا بندگان خاص با مطالعه تکلیف خود در مقابل امامت و ولایت و همچنین ضرورت بصیرت داشتن در این عرصه حساس از زمان را به درستی درک کنند.

وی این دهه را فرصت مغتنمی برای ارتقای بصیرت عنوان کرد و گفت: در این زمینه گفتمان‌های بصیرت‌افزایی در مساجد استان البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در این نشست‌ها از تمام مبلغین استان استفاده لازم می‌شود تا در این ایام نسبت به بحث بصیرت و گفتمان امامین انقلاب و شناخت جایگاه منتظرین و معنای انتظار قدم‌های ثابتی برداشته شود.

وی افزود: در این نشست‌ها از تمام مبلغان استان به تعداد 900 نفر استفاده شده و 19 نفر هم از قم اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار