۲۵۹ پرونده در کارگروه تسهیل یزد تصویب شد

کد خبر: ۲۹۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 17 September 2016
به گزارش تابناک یزد،بیست و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یزد برگزار شد که در این کارگروه ۲۵۹ طرح صنعتی، معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک های استان یزد معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد در ابتدای این نشست از راه اندازی و شروع به کار دوباره واحد تولیدی صنعتی ایساتیس خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی با اعلام این خبر افزود: واحد صنعتی ایساتیس از روز شنبه استارت خواهد زد و خط تولید را راه اندازی می کند اما تولید رسمی همراه با خروج محصول در روز چهارشنبه خواهد بود.

وی در ادامه به تشریح گزارشی از اقدامات انجام شده در برگزاری کارگروه تسهیل پرداخت و عنوان کرد: وضعیت استان یزد در مقایسه با سایر استان ها خوب است و برخی بانک های استان در پرداخت تسهیلات پیشگام تر از آمار و ارقامی هستند که مورد انتظار بوده است.

علمدار یزدی با انتقاد از کم کاری و کوتاهی برخی بانک های استان گفت: تعامل خوبی با بانک های استان وجود دارد اما همین بانک هایی که بر مبنای تعامل خوب و مثبت با آنها برخرود داریم بازخوردی در پرداخت تسهیلات نداشته و از مجموع پرونده های بالایی که به آنها داده شده کمتر از ۲۰ فقره تسهیلات پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیلات باید رفع موانع تولید را دنبال کند، افزود: بانک ها باید به این موضوع توجه داشته باشند و هر چه سریعتر تسهیلات طرح رونق تولید را پرداخت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار