استاندار کرمانشاه:

بیشترین پتانسیل اشتغالزایی در دالاهو

استاندار کرمانشاه گفت:پتانسیل اشتغالزایی دالاهو بالاتر از سایر شهرستان ها است.
کد خبر: ۲۹۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از راوند خبر،اسداله رازانی گفت: تمامی آمار و اطلاعات داده شده باید با آنچه در واقعیت وجود دارد منطبق بوده و از سوی کارشناسان مورد تایید قرار گیرد چرا که قرار است سند توسعه این شهرستان بر اساس واقعیت ها و برای برنامه میان مدت سه ساله تدوین شود.
وی با توجه به میزان برداشت ماهی در شهرستان دالاهو و دارا بودن رتبه یک استانی در این بخش اظهار داشت: میزان افزایش پرورش ماهی و ادامه کار این صنعت باید به گونه ای باشدکه با کمترین میزان آلودگی و آلایندگی بر طبیعت این کار صورت پذیرد، همچنین افزایش ظرفیت پرورش ماهی در منطقه باید مورد ارزیابی زیست محیطی و تایید نظرکارشناسان و استعداد منطقه مورد بررسی قرار گیرد.
وی بر تکمیل مجتمع های پرورش دام و طیور سبک و گاوداری ها تاکید کرد و این بخش را دارای مزیت اشتغالزایی و درآمد زایی برای ساکنان منطقه دالاهو دانست و همچنین ایجاد فرصت های شغلی را یکی از عوامل کاهش مهاجرت و کاهش جمعیت این شهرستان ذکر کرد.
استاندار با تاکید بر افزایش سطح زیر کشت گلخانه ای و باغداری نوین گفت: کشت گیاهان دارویی و زعفران منطقه را در برنامه توسعه سه ساله قرار می دهیم همچنین روش باغداری نوین با استفاده کردن از ظرفیت آب سد آزادی و پمپاژ آب سد برای آبیاری این طرح ها باید مورد برنامه ریزی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار