مسؤول سازمان بسیج رسانه قزوین مطرح کرد

تقویت بصیرت و بنیه عقیدتی اصحاب رسانه

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: از منویات مقام معظم رهبری در زمینه تقویت بصیرت و بنیه عقیدتی اصحاب رسانه باید استفاده کرد چراکه اهداف رهبری چیزی به جز این نیست.
کد خبر: ۲۹۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد سرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اخلاق رسانه‌ای اظهار داشت: با تعلیم و تربیت باید بتوانیم در مسیر رسانه پیش رویم که متأسفانه در ماه‌های اخیر بیشتر در تخریب‌های رسانه قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: از ظرفیت و موقعیتی که ولایت فقیه در اختیار قرار داده‌اند باید به نحو احسن از آن در زمینه اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره برد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: از منویات مقام معظم رهبری در زمینه تقویت بصیرت و بنیه عقیدتی اصحاب رسانه باید استفاده کرد چراکه اهداف رهبری چیزی به جزء این نیست.

سرباز با اشاره به هجمه دشمن به کشور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سعی در تضعیف فرهنگ ملی و اسلامی ایران، ناامید کردن شیفتگان حاکمیت اسلامی در جهان، تهی کردن انقلاب از محتوای اسلامی و دینی و غیره هستند که اصحاب رسانه باید با هوشیاری در خنثی کردن این نقشه‌ها نقش مهمی را ایفا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار