مقدمات برگزاری رژه نیروهای مسلح در شهرستان فردیس مهیا شده است

کد خبر: ۲۹۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 20 September 2016


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: امسال برای دومین بار، مقدمات برگزاری رژه نیروهای مسلح در شهرستان فردیس مهیا شده است.

محمدرضا فلاح نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رژه نیروهای مسلح متشکل از نیروهای نظامی و انتظامی،مرکزآموزش شهید کچویی سازمان زندانها،پایگاه هوایی فتح سپاه پاسداران و اقشار مختلف بسیج حضور دارند.

وی گفت: در این رژه یگان موتوری و ورزشکاران به حرکات نمایشی می پردازند.

وی اظهار کرد: ادارات خدمات رسان ، شهرداری ها و جهادکشاورزی با خودروهای مخصوصو با موضوع جبهه و جنگ به اجرای مانور لجستیکی خواهند پرداخت.

فلاح نژاد گفت: شرکت در این رژه برای عموم آزاد است و شهروندان این شهرستان می توانند نمایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح را از نزدیک مشاهده کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان، توکل به خدا، افسران مومن، شجاع و انقلابی و تجهیزات پیشرفته نظامی در آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور قرار دارند و مردم فهیم ایران اسلامی همواره قدردان دلاوری های این عزیران هستند.

رژه نیروهای مسلح شهرستان فردیس 31 شهریورماه از ساعت 7 تا 9 صبح در کانال غربی بلوار 44 متری امام خمینی(ره) فردیس برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار