جهاد به پایان نرسیده است

کد خبر: ۲۹۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 21 September 2016


استاندار البرز گفت: پیروزی ایران در جنگ تحمیلی حاصل تلاش و رشاد‌ت‌های همه گروه‌های مردمی بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، سید حمید طهایی صبح امروز(31شهریور)، در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرج اظهار کرد: در زمان جنگ ملت ایران در مقابل هجمه‌های رژیم بعثی ایستادگی کرد تا ذره‌ای از خاک وطن به دست متجاوزان نیفتد .

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی 36 کشور درمقابل ایران جنگیدند و می‌خواستند با سلطه به کشور آزادی، استقلال و امنیت مردم را بگیرند.

طهایی خاطرنشان کرد: وقتی که رهبر کبیر انقلاب از مردم خواست در مقابل رژیم بعثی مقاومت کنند،کوچک و بزرگ با دست خالی به مساجد رفتند تا به جبهه‌های جنگ اعزام شوند.

وی افزود: دردوران دفاع مقدس رزمندگان ایثار و ازخودگذشتگی خود را به اثبات رساندند و نشان دادند برای حفظ امنیت کشورحاضرند از جان خود نیز بگذرند.

این مسئول توضیح داد: رزمندگان در مقابل دشمن جانانه دفاع کرده و دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

استاندار البرز ابرازکرد: درپیروزی ایران در جنگ تحمیلی همه ملت ایران اعم از مردم عادی، نیروهای سپاه ، ارتش ،بسیج و ... نقش داشتند.

طهایی توضیح داد: مردم درهشت سال دفاع مقدس با تبعیت از بیانات و فرموده‌های معمار کبیر انقلاب حقانیت خود را به اثبات رساندند.

وی اضافه کرد: بعد از اتمام جنگ به همه دنیا ثابت شدکه ملت ایران آغاز کننده جنگ نبودند و صرفا برای حفظ خاک، ناموس و جان خود درمقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت حفظ نام و یادشهدا گفت: امروز حفظ نام ویاد شهدای بزرگی مانند شهید باکری، شهید فهمیده ، بابایی و ... وظیفه‌ای همگانی است و به دستگاه خاصی مربوط نمی‌شود.

طهایی تصریح کرد: شهادت طلبی رزمندگانی که با نثار خون خود مانع از سلطه دشمن به خاک و ناموس کشور شدند ارزشی فاخر برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی درادامه با اشاره به این که دوران جهاد و جنگ به پایان نرسیده گفت: دردوران دفاع مقدس رزمندگان با اسلحه و مهمات در مقابل دشمن ایستادند و امروز باید در عرصه‌ای دیگر ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: هرچند امروز دوران جنگ سخت و فیزیکی به اتمام رسیده ولی جهاد در حوزه اقتصاد ، فرهنگ و ... ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امروزملت ایران باید با حفظ روحیه برای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور تلاش کنند و با روحیه جهادی مشکلات را از میان بردارند.

این مسئول گفت: دوران جهاد به پایان نرسیده و فقط جهت وشیوه آن تغییر کرده است به همین دلیل مردم باید تلاش کنند که از این جهاد نیز سربلند بیرون بیایند.

وی در پایان گفت: بدون شک رسیدن به مرحله خودکفایی اقتصادی، توسعه فرهنگی و اتکا به داشته‌های خود از شاخصه‌های پیروزی در جهاد امروز محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار