تذکر امام جمعه شبستر به خانم نماینده

اختلاط بانوان و آقایان در مساجد، شایسته مساجد و مسلمانان نیست
کد خبر: ۲۹۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 22 September 2016
همزمان با عید غدیر خم مراسم افتتاحیه رسمی مسجدجامع روستای علیشاه با حضور ائمه جمعه شبستر و صوفیان،معاون عمرانی استاندار،فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم روستای علیشاه برگزار گردید.

محمدزاده امام جمعه شبستر در مراسم افتتاحیه مسجدجامع روستای علیشاه روستای علیشاه که همزمان با عید غدیر خم برگزار شد با تاکید بر اهمیت و نقش مساجد در تربیت جامعه و خصوصا جوانان و خانواده ها گفت:باید تلاش شود با راه اندازی کتابخانه و پایگاه مقاومت بسیج و خانه عالم مساجد نقش اصلی خود را ایفا کند.

وی با تشکر از اقدام معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی به جهت اینکه در این مراسم در قسمت بانوان مسجدجامع حضور یافته بود تصریح کرد:در این مورد با خانم آقاپور حرف زده ام و اختلاط آقایان و بانوان شایسته مساجد و مسلمانان نیست.

محمدزاده افزود:حضور یک خانم در بین آقایان در مساجد کاملا غیر شرعی و غیر قابل قبول می باشد و باید محرم و نامحرم رعایت شود و مردم نیز نباید انتظار داشته باشند یک خانم در مساجد در بین آقایان حضور یابد.

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری نمازجمعه ابراز داشت: باید با رعایت فاصله شرعی و به همت مردم در دیگر نقاط شهرستان نیز نمازجمعه برگزار نماییم .

عدم دعوت  تعدادی از خبرنگاران فعال شهرستان شبستر به مراسم افتتاحیه مسجدجامع  علیشاه از نکته های مهم  این مراسم بود .

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
لطفا کمی هم پیرامون مشکلات اقتصادی کشور و فشار بر مردم و بیکاری جوانان و گرانی و اختلاس ها حساسیت نشان داده و موضع بگیرید .......................................................و کفن بپوشید .........................
مدیر خدمتگزار با فیش حقوقی نامتعارف
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار