مدیر آموزش و پرورش آبیک:

ائمه اطهار(ع) بهترین الگوی تربیت اسلامی هستند/ طنین صلوات خاصه امام جواد(ع) در مدارس آبیک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: ائمه اطهار(ع) پشتیبان و الگوهای آحاد جامعه هستند که برای رسیدن به اهداف بزرگ تربیت اسلامی باید از این الگوها تأسی گرفت.
کد خبر: ۳۰۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مهرداد یحیایی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت شهرستان آبیک که در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه عاطفه برگزار شد، اظهار داشت: تقارن بازگشایی مدارس و حضور سنگربانان علم و دانش با هفته دفاع مقدس و جهادگران دین و کشور را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: راهبرد اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری اجرای متوازن سند تحول بنیادین با رویکرد ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: با هماهنگی با معاونت‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی بسترهای لازم را برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تأکید است، فراهم می‌کنیم.

یحیی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری کتاب‌های جدیدی تدوین شده که می‌توان به کتاب‌های انسان و سلامت، کارآفرینی و کارگاه تولید، تفکر و سواد رسانه‌ای و انسان و طبیعت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سه‌ساله شدن هنرستان و استقرار پایه دهم، مراسم زنگ مهر و مقاومت در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه عاطفه برگزار شده است.

این مسؤول بیان کرد: توسعه متوازن آموزشی و توسعه مشارکت از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: بیش از 15 هزار دانش‌آموز در 122 مدرسه  مشغول به تحصیل می‌شوند که یک هزار و 102 فرهنگی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را بر عهده دارد.

یحیایی ادامه داد: تلاش آموزش و پرورش بر این است که دانش‌آموزان را به حیات طیبه و قرب الهی برساند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که مسؤولان، معلمان و اولیا پشتیبان آنها هستند که می‌طلبد دانش‌آموز قدر سرمایه علم و دانش و آگاهی دانسته و برای آن تلاش کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ائمه اطهار (ع) بهترین پشتیبان و الگوهای آحاد جامعه هستند که برای رسیدن به اهداف بزرگ تربیت اسلامی باید از این الگوها تأسی گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: سال گذشته زیارت خاصه امام رضا (ع) قرائت می‌شد که امسال صلوات خاصه امام جواد (ع) در مدارس این شهرستان طنین‌انداز می‌شود.

یحیایی افزود: دانش‌آموزان در دنیای سخت، پیچیده و زیبای امروز باید همت کرده و با پشتیبانی معلمان و اولیای خود توانمند شده تا آسیب نبینند و به هدف بزرگ تربیتی دست یابند.

وی با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن از امروز تا 24 مهر ماه به صورت اینترنتی ادامه داد: از دانش‌آموزان درخواست می‌شود علاوه بر کمک به والدین خود در سرشماری نفوس و مسکن اینترنتی با مأموران سرشماری از 25 مهر تا 25 آبان مساعدت لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار