خطیب نماز جمعه تبریز:

نباید کشور دو قطبی شود/ در عزاداری‌های سید الشهدا از اشعار پر محتوا استفاده شود

حجت الاسلام "علی حاجی زاده"تاکید کرد: باید در عزاداری‌های سید الشهدا شئونات اسلامی رعایت شده و از شعرها و شعارهایی در شان اسلام استفاده شود تا شاهد ترویج فرهنگ عاشورایی باشیم.
کد خبر: ۳۰۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 30 September 2016

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام "علی حاجی زاده"  خطیب امروز نماز جمعه با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: عزت یک مملکت با نیروهایی است که مجاهدانه در راه خدا و مردم تلاش می‌کنند و باید بگویم در سایه این تلاش ایران در رابطه با دستگیری سوداگران مرز و قاچاق مواد مخدر در جهان رتبه اول را دارد.

وی در ادامه با اشاره به هفته امر به معرو ف و نهی از منکر تصریح کرد،امر به معروف و نهی از منکر بالاترین فریضه الهی بوده که اگر به درستی در جامعه اعمال شود، تمامی فرائض دیگر در جامعه احیا خواهد شد.

وی به روایتی از امام حسین(ع) در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: نهضت امام حسین(ع) برای کسب مقام و ریاست طلبی نبوده، بلکه برای ادامه راه جد خود و اصلاح جامعه بوده و تمام تلاش ایشان در راستای بازگرداندن قسمت‌های اصلی و فراموش شده اسلام بود.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه دشمن از قدرت دفاعی کشورمان بیم دارد، عنوان کرد: امروزه دشمن می‌خواهد با ایجاد دو دستگی و با نام اسلام و انقلاب به انقلاب اسلامی ضربه برند، رهبر معظم انقلاب بارها در این خصوص هشدار داده اند، ولی متاسفانه عده ای از روی عمد و عده ای غیر عمد در جهت خواست دشمن حرکت کرده و مطالبی را مطرح می کنند که نباید مطرح شود.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اینکه دشمن درصدد ایجاد دودستگی در کشور است، گفت: مقام معظم رهبری از ایجاد دو دستگی در کشور نگران هستند و همیشه بر اینکه برخی از افراد با نام اسلام و انقلاب به درون مردم نفوذ کرده و کشور را متلاشی میکند، تاکید فراوان دارند.

وی اضافه کرد: برخی از خود جامعه به صورت عمدی و البته به صورت ناآگاهانه کارها و مسائلی در جامعه مطرح می‌کنند که در شأن اسلام و انقلاب اسلامی نبوده و باعث تنش می‌شوند.

امام جمعه موقت تبریز عنوان کرد:دوم محرم روزی است که امام حسین (ع) بعد از سپری کردن سفر 23 روزه به کربلا رسید.

وی تاکید کرد: باید در عزاداری‌های سید الشهدا شئونات اسلامی رعایت شده و از شعرها و شعارهایی در شان اسلام استفاده شود تا شاهد ترویج فرهنگ عاشورایی باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار