مجمع خیرین وزنه‌برداری تشکیل می‌شود

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل از تشکیل مجمع خیرین وزنه‌برداری در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 02 October 2016

شاهین اسبقیان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ضرورت دارد رشته وزنه‌برداری نیز به سمتی حرکت کند تا با بهره‌گیری از شیوه‌ها و روش‌های مناسب علمی و توان فناوری‌های جدید بتوان در این رشته موفقیت‌های روزافزونی را به دست آورد.

وی توجه به گروه سنی نونهالان و خردسالان را در ایجاد پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی یادآور شد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش نسبت به شناسایی استعدادهای ناب نوجوانان و جوانان در رشته وزنه‌برداری اقدام کردیم و با ارائه آموزش‌های مستمر سعی‌مان بر این است تا بتوانیم وزنه‌برداری استان اردبیل را متحول کنیم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل از تشکیل مجمع خیرین وزنه‌برداری در اردبیل خبر داد.

اسبقیان با بیان اینکه در مدت چهار ماه سرپرستی هیأت وزنه‌برداری سعی کردیم تا مسابقات استانی را تقویت کرده و به صورت دو روزه در این رشته برگزار کنیم، افزود: تلاش خواهیم کرد تا لیگ استانی وزنه‌برداری را به صورت فصلی راه‌اندازی کنیم تا همه شهرستان‌ها بتوانند حضور فعال و توانمندی را در این حوزه تجربه کنند.

وی ضرورت فعال کردن هیأت‌های شهرستان‌ها را بیان کرد و یادآور شد: ما در خلخال سالن  وزنه‌برداری و تجهیزات مناسبی نداریم که باید نسبت به فراهم کردن آن برای فعالیت وزنه‌برداران اقدام کنیم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل تصریح کرد: در نیر و نمین تجهیزات مهیا است و هیأت وزنه‌برداری این دو شهرستان باید تلاش خود را انجام دهند تا هر چه سریع‌تر مسابقات و رویدادهای ورزشی وزنه‌برداری در این دو شهرستان با قوت و قدرت انجام شود.

اسبقیان با بیان اینکه در پارس‌آباد و مشگین‌شهر زمینه کار با تلاش مربیان و پیشکسوتان در رشته وزنه‌برداری تا حدود زیادی مهیا شده است، گفت: ما در همه شهرستان‌ها نیازمند تجهیز نیازها و امکانات هستیم که علاوه بر کمک فدراسیون و ورزش و جوانان استان سعی داریم تا از ظرفیت مجمع خیرین وزنه‌برداری بیشتر استفاده کنیم.

وی بیان کرد: تنها منبع حمایت کننده ما در تقویت رشته وزنه‌برداری مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل هستند که خودشان به دلیل آنکه از خانواده وزنه‌برداری هستند همواره ما را مورد حمایت و توجه قرار می‌دهند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل اظهار کرد: تلاش جدی ما بر این است تا رشته وزنه‌برداری را با وجود برخی نارسایی‌ها مورد حمایت جدی قرار دهیم تا وزنه‌برداری استان اردبیل بتواند به جایگاه مورد نظر خود دست پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار