1800کارت ملی هوشمندآماده تحویل به مردم استان

رئیس اداره پست بدره گفت: اداره پست برای تسهیل در دریافت کارت هوشمند ملی و خدمات رسانی به مردم بیش از 2 هزار پیش ثبت نام انجام داده و اکنون یک هزار و 800 فقره از این کارت ها نیز آماده تحویل هستند.
کد خبر: ۳۰۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 08 October 2016
در شش ماهه ابتدایی سال جاری 74 هزار فقره مرسوله پستی در این شهرستان جابجا شده که 34 هزار آن مرسولات ورودی و 40 هزار نیز مرسولات خروجی است.
 
به گزارش تابناک ایلام؛سعید سلیمان پور روز شنبه اظهار کرد: در این مدت بیش از یک هزار فقره خرید اینترنتی مردم نیز به خریداران اینگونه مرسولات توسط پست تحویل شده است.

وی با اشاره به شروع روند اعطای کارت هوشمند ملی به هموطنان افزود:

سلیمان پور به نقش مهم پست در زندگی امروزی اشاره کرد و یادآور شد: امانت داری، امنیت، سرعت، دقت و صرف کمترین زمان مهمترین شاخصه های کار ماموران پست است تا بتوانند با تعامل بیشتر با ارباب رجوع بهترین خدمات را به آنان ارائه کنند.

وی گفت: برای جلوگیری از افزایش بار ترافیکی، آلودگی هوا و همچنین رفاه حال همشهریان و ادارات اجرایی، اداره پست قادر است برای دریافت مرسولات آنان مراجعه کند و این خدمت گامی مهم برای افزایش سرعت و دقت در دریافت و ارسال مرسولات است.

رئیس اداره پست بدره با اشاره به اینکه تمامی مرسولات بوسیله کد رهگیری از مبدا تا مقصد قابل ردیابی هستند، تاکید کرد: در هنگام دریافت، جابجایی و تحویل مرسولات بیشترین نظارت و دقت ممکن اعمال می شود و تمامی مرسولات تا مقصد بیمه هستند.

یک دفتر پستی، 6 دفتر آی سی تی روستایی و 2 دفتر پیشخوان خدمات دولت امور پستی در شهرستان بدره را انجام می دهند.

شهرستان بدره در فاصله 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار