همایش فرصت های سرمایه گذاری در یزد

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های ابرکوه، بافق، مهریز، بهاباد و خاتم به عنوان بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 10 October 2016
به گزارش تابناک یزد،نماینده حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم با اعلام این خبر هدف از برگزاری این همایش را معرفی فرصت های سرمایه گذاری، شتاب بخشی به فرآیند توسعه و تأمین مالی پروژه های سرمایه گذاری این شهرستان ها اعلام کرد.
محمدرضا صباغیان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری این همایش، شهرستان های بافق، مهریر، خاتم، ابرکوه و بهاباد را دارای ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری دانست و اظهار کرد: در این همایش از مسئولان کشوری، صاحب نظران، استادان دانشگاه، محققان و پژوهشگران دعوت به عمل می آید.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با تاکید بر تعامل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد با شهرستانهای استان از آمادگی این مرکز را برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مربوط به سرمایه گذاری برای فرمانداران و کارشناسان اقتصادی خبرداد.
علی نمازی از فرمانداران خواست فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های استان را شناسایی و برا برنامه ریزی به مرکزخدمات سرمایه گذاری استان ارائه کنند.
نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد اظهار امیدواری کرد: با همفکری و همکاری همه دست اندرکاران و متولیان امر سرمایه گذاری، توسعه و گسترش سرمایه گذاری در شهرستان های استان شتاب گیرد.
در این نشست که با حضور مسئولان اقتصادی، تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی استان در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد برگزار شد؛ در خصوص ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری هر یک از شهرستان های استان، ضرورت و چگونگی معرفی فرصت ها بحث و تبدال نظر و مقرر شد، فرمانداران هر یک ازشهرستان های استان، اولویت های سرمایه گذاری را احصاء و در قالب یک ساختار استاندارد به این مرکز ارائه کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار