قدردانی نماینده مجلس از حضور گردشگران خارجی در آیین محرم در یزد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از حضور گردشگران در یزد و در برنامه های عزاداری مردم این استان در دهه اول ماه محرم قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۱۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 14 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدابوالفضل موسوی بیوکی با حضور در جمع تعدادی از گردشگران خارجی توضیحاتی در خصوص برنامه های مذهبی و فرهنگی استان در ماه محرم ارائه کرد.
وی همچنین در سخنانی از راهنمایان و مسئولان کمیته های گردشگری مذهبی استان یزد که در دهه اول محرم امسال نسبت به برنامه ریزی برای حضور گردشگران در مناطق مختلف استان اقدام کردند، تشکر کرد.
حدود 300 گردشگر از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل های برگزاری آیین های عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) ضمن ثبت تصاویر این آیین با آداب و رسوم استان یزد در ماه محرم آشنا شدند.
اطعام گردشگران خارجی با غذای نذری و مشارکت برخی از این گردشگران در تهیه غذای نذری، همچنین ابراز احساسات نسبت به آیین های ویژه ماه محرم حسینیه ایران از جلوه های حضور گردشگران خارجی در دهه اول در استان یزد بود.
استان یزد از قطب های گردشگری مرکز ایران است که پس از اصفهان و شیراز میزبان بیشترین تعداد گردشگران خارجی می باشد.
هر ساله در ایام دهه اول محرم تعداد قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی برای دیدار آیین های سنتی محرم در استان یزد به این استان سفر می کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار