رئیس بنیاد نخبگان استان قم خبر داد

تشکیل کارگروه تخصصی گردشگری مذهبی

رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: بنیاد نخبگان استان با حمایت‌های معاونت امور هماهنگی زائرین استانداری اقدام به تشکیل کارگروه تخصصی با رویکرد گردشگری مذهبی کرده است.
کد خبر: ۳۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 15 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمد محمدرضایی به تبیین برنامه‌های پیش روی بنیاد نخبگان استان قم پرداخت و اظهار کرد:‌ یکی از برنامه‌های این بنیاد استفاده از ظرفیت فکری نخبگان درزمینه‌هایی است که دستگاه‌های استان با مشکلی مواجه هستند و نیاز به استفاده از نظرات نخبگان دارند،‌ با تشکیل کار گروه‌های تخصصی در بنیاد نخبگان این مأموریت انجام می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم ادامه داد: در کار گروه‌ها دیدگاه‌های نخبگان در خصوص مشکلات مطرح و بررسی می‌شود و راهکارهای مناسب و نخبگانی برای رفع مشکلات موجود در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرد.

وی افزود:‌ ما در کار گروه‌های نخبگان به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات قم هستیم،‌ در این کار گروه‌ها علاوه بر حضور نخبگان،‌ تعدادی از متخصصین،‌ مدیران اجرایی و کارشناسان حضور دارند تا بررسی مشکلات و راهکارها با قوانین تطبیق داده شود.

محمدرضایی با اشاره به ظرفیت‌های استان قم اظهار کرد:‌ یکی از ظرفیت‌های مهم قم در حوزه گردشگری مذهبی است، در این راستا بنیاد نخبگان استان با حمایت‌های معاونت امور هماهنگی زائرین استانداری اقدام به تشکیل کار گروه تخصصی با رویکرد گردشگری مذهبی کرده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم ادامه داد:‌ برای تشکیل کار گروه، در بین نخبگان و استعدادهای برتر فراخوان زده‌شده است تا پس از ارسال سوابق مرتبط به کار گروه، نخبگان مناسب برای عضویت در آن انتخاب شوند.

وی افزود:‌ امیدواریم که تا ماه آینده جلسات کار گروه تخصصی گردشگری مذهبی استان قم آغاز شود، نتایج این کار گروه علاوه بر اینکه برای اجرا به استانداری ارسال می‌شود،‌ در اختیار معاونت علمی ریاست جمهوری هم قرار می‌گیرد تا از ظرفیت این معاونت برای حل مشکلات موجود استفاده شود.

محمدرضایی در پایان در خصوص اعضای بنیاد نخبگان استان قم خاطرنشان کرد:‌ حدود 300 نفر در استان در مقاطع تحصیلی کارشناسی،‌ ارشد و دکترا زیر پوشش این بنیاد هستند و به کارهای علمی و پژوهشی اشتغال دارند،‌ گرچه که این افراد در رشته‌های مختلف تحصیل می‌کنند،‌ اما بیشتر آن‌ها به تحصیل و پژوهش در رشته‌های علوم انسانی مشغول هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار