در سکوت رسانه‌ای

چمن‌آرا مدیرکل حج و زیارت اردبیل شد

در سکوت رسانه‌ای و در یک حرکت جالب توجه چمن‌آرا که پیش از این و قبل از آقایی به عنوان مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل مطرح بود بالاخره به سمت مدیرکلی حج و زیارت استان اردبیل منصوب شد.
کد خبر: ۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 05 May 2015

به گزارش فارس، در جلسه شورای اداری استان معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری اردبیل در حالی چمن‌آرا را جایگزین آقایی در مدیریت حج و زیارت استان اردبیل معرفی کرد که بدون سر و صدای خاص و در سکوت رسانه‌ای آقایی در کمتر از شش ماه در مدیریت حج و زیارت استان جابجا شد تا مدیر جای خود را به چمن‌آرا معاون سابق حج و زیارت بدهد.

اقبال عباسی در جلسه شورای اداری استان تصمیمات اخیر امور زنان و خانواده را به عنوان پیگیری سال جاری توسط دستگا‌های مختلف یادآور شد و گفت: قرار است دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی طرح غربالگری سرطان سینه و بیماری شایع زنان را به عنوان دستورالعمل قطعی و لازم‌الاجرا در اولویت قرار دهد.

وی بیان کرد: علوم پزشکی با همراهی نیروی انتظامی در طرح مشارکتی سعی خواهند کرد تا نسبت به اجرای طرح غربالگری روحی وروانی زنان اقدام جدی را انجام دهند.

عباسی ادامه داد : همچین مقرر شده است دانشگاه علوم پزشکی با همراهی زندان‌های استان نسبت به تامین پزشکان و مشاوران برای حل مشکلات بند نسوان در زندان اردبیل اقدام لازم را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری اردبیل تصریح کرد :‌ قرار شده است دانشگاه پیام نور و محقق اردبیلی نیز نسبت به تاسیس رشته جامعه شناسی با گرایش مطالعات زنان اقدام معمول را انجام دهد.

در جلسه شورای اداری استان که مشاورین امور ایثارگران استانداری‌های شمال غرب کشور حضور داشتند از دستگاه‌های برتر در رسیدگی به امور ایثارگران قدردانی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار