واگذاری خدمات در البرز به بخش خصوصی

کد خبر: ۳۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 06 May 2015
استاندار البرز گفت: مدیران دستگاه‌های استان باید در واگذاری خدمات به بخش خصوصی پیشگام باشند و استقبال کننده این امر باشند.
سید حمید طهایی در گفت‌وگو با فارس در کرج با تأکید بر اینکه شهر الکترونیک، نیازمند ایجاد بسترهای الکترونیک است،‌ اظهار داشت: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت یکی از مهمترین اقدامات است که باید به درستی صورت گیرد.
وی ادامه داد: در این راستا همه مدیران دستگاه‌ها، شهرداران، فرمانداران، روسای شوراهای شهرها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بنیان‌های شهر هوشمند در استان بنا شود.
استاندار البرز بر ایجاد زیرساخت‌های دولت الکترونیک برای بنا نهادن شهر هوشمند تأکید کرد و افزود: برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های مختلف هستیم.
طهایی در ادامه بر توسعه خدمات به این استان تأکید کرد و گفت: استان البرز برای پیشرفت و توسعه نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است.
وی وجود شهرک‌های صنعتی و وجود ظرفیت‌های دیگر در این استان را یکی از مهمترین مزایای این استان دانست و افزود: البرز به دلیل داشتن ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف همیشه مورد توجه بوده است لذا امروز شاهد افزایش جمعیت در این استان هستیم.
این مسئول بیان داشت: در این راستا باید تلاش شود زیرساخت‌های استان البرز با توسعه همراه شود و کمبودها در این استان هر چه سریع‌تر برطرف گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار