تشدید بارش‌ها از اواخر امروز در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از اواخر امروز با نفوذ و عبور سامانه بارشی شاهد تشدید بارندگی، وزش باد شدید و کاهش دما در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۳۲۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 02 November 2016
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: پیرو اطلاعیه اداره کل هواشناسی مازندران از اواخر امروز با نفوذ و عبور سامانه بارشی شاهد تشدید بارندگی، وزش باد شدید و کاهش دما در سطح مازندران هستیم.
 
وی ادامه داد: به‌دلیل کاهش دما بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: همچنین جاده‌های کوهستانی استان به صورت مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و با کاهش دید همراه است.
 
اسدی با اشاره به بارش‌های نسبتاً رگباری و شدید در برخی از مناطق مازندران، افزود: انتظار داریم در برخی مناطق به‌ویژه نیمه شرقی استان بارش قابل ملاحظه شاهد باشیم که منجر به آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.
 
وی با اعلام اینکه این سامانه بارشی از اواخر امروز تا ظهر فردا آسمان مازندران را تحت تأثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از فردا بعدازظهر انتظار داریم با تضعیف، این سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج شده و از ناپایداری و ابرناکی هوای استان کاسته شود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای جمعه و شنبه جو پایداری در آسمان استان حاکم شده و هوای مازندران به‌صورت صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.
 
وی در پایان گفت: دریای مازندران از امشب تا فردا مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود و برای فعالیت‌های صید و صیادی مناسب نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار