راه‎اندازی دبیرخانه دائمی سرمایه‌گذاری در مازندران

مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد با اشاره به اینکه همایش سرمایه‌گذاری مازندران در بابل فرصت خوبی برای توسعه همه جانبه استان است، گفت: دبیرخانه دائمی سرمایه‌گذاری راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 06 November 2016
فارس، مهدی سجودی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری مازندران در بابل اظهار کرد: کارهای کلانی در سطح استان در سنوات گذشته در حوزه توسعه اقتصادی انجام شده و یا در دست اقدام است که از جمله می‌توان به احداث هتل چهار ستاره در غرب مازندران اشاره کرد.
 
وی با اشاره به اینکه به سبب عدم وفاق بین مدیران و جزیره‌ای فکر کردن مسؤولان بابل، سبب شده اقدام اساسی در شهر بابل انجام نشود، افزود: در برگزاری همایش سرمایه‌گذاری باید این نگاه بین مدیران و مسؤولان حاکم باشد که خادم مردم هستند و همانند یک کارگر از مهمانان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای جذب سرمایه و توسعه استان پذیرایی کنند.
 
مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد تصریح کرد: باید شهرداران و مدیران ارشد، در ورودی شهر از مهمانان استقبال کنند، همچنبن محل اقامتی مناسب با سرمایه‌گذاران برای استراحت و اسکان آنها مهیا، امکانات رفاهی و تشریفاتی برای معرفی ظرفیت‌ها فراهم کنیم و از ماشین‌های مدرن با کمک بخش خصوصی برای این سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم.
 
سجودی با اشاره به اینکه باید بسته‌های سرمایه‌گذاری استان و شهرستان برای این همایش آماده باشد، خاطرنشان کرد: باید خروجی این همایش رسیدن اهداف عالی توسعه همه جانبه برای استان و شهرستان باشد.
 
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین شرط حضور سرمایه‌گذاران فضای امن برای سرمایه‌گذاری است، یادآور شد: این همایش را فرصت خوبی برای معرفی جشنواره وارش است.
 
سجودی ادامه داد: با وجودی که این جشنواره ظرفیت بین‌المللی است ولی به نحو شایسته به آن توجه نشده است و این همایش می‌تواند در شناسایی این ظرفیت تأثیرگذار باشد.
 
مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: این همایش مختص شهرستان بابل نبوده و همه شهرهای استان باید حضور فعال داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار