فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 75 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 75 تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی این استان کشف شده است.
کد خبر: ۳۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷ 11 November 2016

سردار حسین رحیمی در همایش سالیانه مدیران، فرماندهان و روسای کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: هدف از برگزاری این همایش تشریح برنامه‌های راهبردی پلیس در راستای افزایش توان عملیاتی و ارائه خدمات با کیفیت در سطح یگان‌های انتظامی سراسر استان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد جامعه محور و مردم مدار پلیس در سطح استان گفت: نیروی انتظامی همه برنامه‌های خود را در راستای خدمت بهتر به مردم و ایجاد یک امنیت با ثبات تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا پیش می‌برد.

این مسؤول گفت: امروز با افتخار می‌گویم که ارتباط نیروی انتظامی با آحاد مردم جامعه، ارتباطی تنگاتنگ شده و همه بر این باور هستیم که ما در کنار مردم و یار آنها هستیم.

وی ادامه داد: برخورد با جرم و ناامنی و مخلان امنیت اجتماعی را وظیفه مهم نیروی انتظامی خواند و گفت: امروز با اشراف کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات شبانه روزی در حوزه پلیس پیشگیری، امنیت عمومی، آگاهی و فتا توانسته‌ایم جرم را ریشه کن کنیم و از بروز جرائم سازمان یافته پیشگیری کنیم.

وی به رویکرد آفندی پلیس در اجرای مأموریت ها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با انهدام صدها باند بزرگ و کوچک و دستگیری متهمان، توانسته است بسیاری از جرایم رخ داده در سال‌های گذشته را نیز کشف کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات شبانه روزی پلیس در برقراری امنیت گفت: با تلاش های صورت گرفته، از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 75 تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان کشف شده و ما توانسته‌ایم که قریب به 90 درصد جرایم رخ داده در سطح استان را کشف کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یار مهربان مردم است گفت: ما در مجموعه انتظامی، در مقابل کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به خطر بیاندازند با شدت و قدرت، برخورد خواهیم کرد.

سردار رحیمی موفقیت‌های امروز نیروی انتظامی را نتیجه لطف خداوند و همراهی آحاد مردم جامعه با پلیس خواند و گفت: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانیم و تمام مأموریت‎ها و اقدامات پلیس در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی قرارگاه جهادی آموزش در انتظامی این استان اشاره کرد و گفت: مهارت‌پذیری و تبدیل تئوری و آموزش‎های کلاسیک به مهارت‌های عملیاتی از مهم‌ترین برنامه‌های این قرار گاه است که با افزایش میزان عملکرد پلیس در مأموریت‌ها ما شاهد نتایج آن هستیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار