نشست مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان یزد

ششمین نشست مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی تحت عنوان شورای هماهنگی به میزبانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 23 November 2016

به گزارش تابناک یزد،در این نشست مدیران عضو شورای یاد شده گزارشی از  فعالیت حوزه کاری خود در ماه گذشته ارائه کردند و به طرح مسائل و مشکلات این بخش پرداختند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این نشست تعامل و همکاری میان مدیران این مجموعه را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نشست‌هایی که تاکنون برگزار شده، مباحث مختلفی در حوزه‌ها و بخش‌های اقتصادی استان مطرح شده است.

علی نمازی با قدردانی از  تلاش‌ها و خدمات مدیران این مجموعه افزود: تعامل بین اعضای شورا، منشأ توفیقات و خدمات ارزنده در بخش‌های اقتصادی استان شده و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی بیشتر، گام‌های موثری برای بهبود شرایط اقتصادی استان برداریم.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت سازمان متبوع خود گفت: اموال تملیکی متولی و سرپرستی  فروش همه اموال منقول و غیرمنقول که به نحوی به تملک دولت در می‌آید، است و وجود حاصل از فروش این اموال به خزانه واریز می‌شود.

منصور طالبی افزود: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا و ارز و نقش مخرب آن در اقتصاد و اشتغال، رویکرد این نهاد بر مبارزه با کالای قاچاق و اموال منقول متمرکز شده است.

وی با اشاره به بازنگری در قانون مبارزه با کالای قاچاق در سال 92 و ابلاغ این قانون تصریح کرد: اگر قانون یاد شده به نحوه کامل اجرا شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان است، حل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار