فرماندار تفت در بازديد سرزده از اصناف شهرستان:

اصناف و بازاريان قلب تپنده اقتصاد كشورند

فرماندار تفت گفت: ایجاد جذابیت های لازم برای فروش از مهم ترين عوامل ایجاد رونق در کسب و کار است.
کد خبر: ۳۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 10 May 2015
به گزارش تابناک یزد، "محمود زارع رشكوييه" در اين بازديدها با قدرداني از خدمت و تلاشهاي اصناف و بازاريان شهرستان گفت: جامعه بازاريان و اصناف شهرستان تفت، انسانهايي نجيب، متدين و سختكوشند  كه خدمت به مردم و كسب روزي حلال را سرلوحه كار خود قرار داده اند.

فرماندار تفت با اشاره به سياستهاي اعتدالي دولت تدبير و اميد در بخش اقتصادي اظهار داشت: خوشبختانه با همراهي مردم عزيز و اعمال سياستهاي معقول و سنجيده از سوي دولت تدبير و اميد شاهد مهار تورم و خروج كشور از شرايط ركود اقتصادي هستيم و اميدواريم با تداوم اين روند شاهد رونق اقتصادي در فضاي كسب و كار باشيم. وي بازاريان را قلب تپنده اقتصاد كشور برشمرد و گفت: جامعه بازار و كسبه مي توانند بازويي براي تحقق اهداف اقتصادي دولت در سالي كه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) به سال " دولت و ملت، همدلي و همزباني" نامگذاري شده است، باشند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به این که کیفیت مطلوب، قیمت عادله، تبلیغات و ایجاد جذابیت های لازم برای فروش از مهم ترين عوامل ایجاد رونق در کسب و کار است ادامه داد: رونق در فضاي بازار، در حقيقت كمك به اقتصاد شهرستان است و مديريت ارشد شهرستان آمادگي دارد تا در اين رابطه نهايت همكاري را با جامعه اصناف و بازاريان تفت داشته باشد.
فرماندار تفت نظارت مستمر و قانونمند از اصناف را ضامن سلامت امور دانست و ابراز اميدواري كرد: شهرستان تفت در عرصه بازار و اصناف سرآمد و نمونه اي در استان باشد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار