محصولات ایران خودرو تبریز بار توسعه آذربایجان شرقی را به دوش می کشد

کد خبر: ۳۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 10 May 2015

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو تبریز با تلاش های انجام شده طی دو سه سال اخیر به عنوان یک واحد صنعتی خودروساز نوید بخش خبرهای خوبی برای این بخش از صنعت آذربایجان شرقی بوده و در واقع این شرکت بار توسعه استان در صنعت را به دوش می کشد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو تبریز ، محمد حسن نژاد امروز در حاشیه بازدید از شرکت ایران خودرو تبریز با بیان این مطلب ابراز داشت: مشاهده تولید خودرو در این شرکت به نوعی تحقق آرزوهای همه مردم اذربایجان برای تولید خودرو در این استان است و اکنون انتظار می رود تا حرکت به سمت تولید واقعی خودرو در این شرکت محقق شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی سالن رنگ و بدنه در این شرکت گامی برای تکمیل چرخه تولید خودرو در استان است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این خطوط همچنین پروژه های دیگر در زمینه قوای محرکه و طراحی خودرو باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از آمادگی شهرستان مرند و جلفا برای پذیرش فعالیت های آتی ایران خودرو تبریز خبر داد و گفت: در صورت تمایل سرمایه گذار بخش خصوصی این شرکت، همکاری های لازم با آنها در بخش های مختلف صورت می گیرد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز هم در این دیدار با اشاره به اهمیت صنعت خودروسازی برای اقتصاد کشور گفت: هم اکنون بعد از حوزه نفت بیشترین سطح اشتغال در کشور توسط خودروسازی ایجاد شده و تلاش داریم تا با ارتقاء سطح دانش فنی پرسنل خود و ایجاد زیر ساخت های لازم برای این بخش سهم خود در رونق اقتصادی استان و کشورمان را ایفا کنیم.

غلامرضا صادقیان با بیان اینکه ایران خودرو تبریز دروازه صادرات محصولات ایرانی به کشورهای CIS و کشورهای همسایه عراق و ترکیه است افزود: تقویت بخش های مرتبط با صنعت خودرو می تواند سهم ایران در بازارهای خارجی را نیز حفظ و تضمین کند.

شرکت ایران خودرو تبریز در شهریور سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده و پس از توقف تولید وانت باردو هم اینک وانت آریسان را تولید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار