رزمنده دفاع مقدس:

عزت و اقتدار امروز کشور مرهون بصیرت بسیج است

رزمنده دفاع مقدس گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در داخل و خارج از مرزها مرهون معنویت و بصیرت و حضور مستمر بسیج در صحنه است.
کد خبر: ۳۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان در همایش بسیجیان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که ظهر شنبه با حضور کارمندان بسیجی استان در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد اظهارداشت: بسیجی دغدغه ولایت و دین دارد و بدون هیچ چشم داشتی در مسیر ارزشها گام برمی دارد و از ملامت و تهمتها خوفی به خود راه نمی دهد.

وی افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم دچار انحراف می شویم و آسیب خواهیم دید و در شرایطی که ۳۰ پایگاه اسرائیلی در اطراف کشور مستقر شده بایدبا قدرت و صلابت و اتکا به نیروهای بسیجی دشمن را به وحشت و هراس بیندازیم تا هیچگاه فکر تجاوز به کشور نداشته باشد.

این فرمانده بسیجی تصریح کرد:تفکر بسیجی امروز در سوریه و عراق ریشه دوانده و توانسته با بسیج نیروهای مردمی از اشغال این کشور جلوگیری کند و اگر مدافعان حرم نبودند امروز تمام کشور سوریه توسط داعش اشغال شده بود.

اهوازیان بیان کرد: زمانی ۹۰ درصد سوریه در دست داعش بود اما امروز به برکت بسیجیان حدود ۱۵ درصد در دست داعش است و با یک اراده بسیجی امیدواریم این وضعیت به نفع مردم سوریه تغییر کند.

وی اظهارداشت: ۱۱۶ کشور جنگی همه جانبه را علیه ایران اسلامی پایه ریزی کردند و تصور می کردند می توانند نظام نوپای ما را ساقط کرده و به اهداف خود برسند اما هدایت امام راحل و استقامت ملت و شجاعت رزمندگان توطئه های دشمنان را خنثی کرد ولی آنها امروز هم از دشمنی خود دست برنداشته اند.

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: امروز هر بلایی به ملتهای مسلمان وارد می شود از وهابیت، آمریکا و اسرائیل است و کسانی که جاهلانه با ادعای روشنفکری از روی پرچم استکبار عبور نمی کنند در مسیر اهداف دشمن گام برمی دارند.

وی گفت: باید به خود بیاییم و متوجه شویم زمانی که آقازاده ها روی پر «قو» استراحت می کردند بالش رزمندگان ما گلوله های خمپاره بود و امروز هم همین بسیجیان آماده اند در شرایط بحرانی از ارزشهای اسلامی دفاع کنند.

بسیج محتاج نیست نگران است و دغدغه دارد

اهوازیان اظهارداشت: کسانی که با تهمت و دروغ پردازی می گویند مدافعان حرم برای مسائل مالی به جبهه می روند باید خجالت بکشند و بدانند برخی از مدافعان حرم ما هزینه سنگ مزار شهید را هم ندارند ولی فیش های نجومی بیداد می کند و کسی به آن توجهی ندارد و این ظلم به معنویت حاکم بر شهداست.

وی اضافه کرد: مدافعان حرم برای معنویت و دفاع از زنان و کودکان مظلوم کشور مسلمان سوریه که توسط داعش به خاک و خون کشیده شده به یاری مسلمانان این دیار رفته اند و اگر این غیرت دینی نبود باید منتظر تروریست ها در داخل کشور می شدیم.

اهوازیان گفت: یک بسیجی با بصیرت از یک دانشگاه، حوزه، مدرسه، ملت بی بصریت بهتر است و باید تلاش کنیم با افزایش بینش و بصیرت نیروهای ارزشی از آرمانهای خود بخوبی دفاع کنیم.

اهوازیان اظهارداشت: عزت امروز ایران اسلامی در سوریه، لبنان و عراق مرهون خون شهداست و باید با اقتدار از آن صیانت کنیم.

در این مراسم از پدر شهید مدافع حرم حمید سیاهکلی مرادی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار