10 هزار بیمار در انجمن سرطان فارس

مسئول انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان فارس گفت: 10 هزار بیمار تحت حمایت انجمن سرطان استان فارس قرار دارند.
کد خبر: ۳۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 10 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:

محمد اسلامی عصر امروز در همایش خیریه آموزش تغذیه سالم و راه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان در دشتستان اظهار داشت: حمایت از بیماران صعب‌العلاج ثواب بسیار زیادی دارد و همه باید در حد توان همکاری و همراهی کنیم.

مسئول انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان فارس با اشاره به تلاش‌های این انجمن برای حمایت از بیماران بی‌بضاعت و کم‌بضاعت خاطرنشان کرد: انجمن سرطان فارس، در شرایط کنونی 10 هزار بیمار را تحت پوشش دارد.

اسلامی افزود: نخستین هدف ما، تغییر نگاه و رویکرد مردم به سرطان و بیماری‌های سرطانی است؛ زیرا سرطان نه‌تنها پایان یک زندگی نیست بلکه شروع یک زندگی معنوی است.

وی ادامه داد: هدف دیگر این است که به بهبود زندگی بیماران مبتلا به سرطان کمک کنیم؛ باید این را بدانیم که بیماران مبتلا به سرطان به همدلی نیاز دارند، نه همدردی و مهم‌ترین هدف ما هم پیشگیری از سرطان است.

اسلامی یادآور شد: در انجمن خیریه فقط جنبه مالی را در نظر نگیرید، بلکه اموری چون روان درمانی، اجرای برنامه، جشن‌ها و سایر امور غیر مالی نیز می‌توانید کمک کنید.

امام جمعه برازجان نیز اظهار داشت: در اسلام تاکید زیادی به کمک به همنوعان شده و باید در راستای حمایت از بیماران به ویژه بیماران کم‌بضاعت اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: بدون تردید فقدان موسسه حمایت از بیماران سرطانی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان یک خلا است و امیدوار هستیم به زودی راه‌اندازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار