نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس:

استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس است/ آخوندی پاسخگو باشد

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع‌یقین هفته آینده که مجلس شورای اسلامی جلسه علنی دارد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 27 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، روح‌الله بابایی‌صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص حادثه ریلی اخیر اظهار داشت: در مدت زمان حضور آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی حادثه ریلی سمنان دومین حادثه‌ای است که در حوزه حمل و نقل ریلی کشور رخ می‌دهد بنابراین قطع‌ به یقین باید پاسخگو باشد.

وی افزود: در حال حاضر در کشور امنیت در ابعاد مختلف در سطح بالایی وجود دارد اما با کمال تأسف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی امنیت لازم را نداریم.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در یک مدت زمان کوتاه دو مورد سقوط هواپیما، دو مورد حادثه ریلی و رقم بالایی از کشته‌ها در حمل و نقل جاده‌ای به هیچ عنوان توجیهی ندارد.

بابایی‌صالح ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ای جان‌باختگان حادثه ریلی سمنان تصریح کرد: با توجه به اینکه حادثه اخیر دومین حادثه در حوزه حمل و نقل ریلی است که با فاصله زمانی کوتاهی نسبت به حادثه قبلی رخ داده وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد و هیچ توجیهی از جانب وی قابل قبول نیست.

وی گفت: قطع‌ به یقین هفته آینده که مجلس شورای اسلامی جلسه علنی دارد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشورهای مختلف دنیا وقتی چنین حوادثی رخ می‌دهد مسؤولان امر خیلی سریع در مقام پاسخگویی برآمده و حتی برخی از آن‌ها بلافاصله از سمت خود استعفا می‌دهند زیرا چنین حوادثی با یک عذرخواهی قابل جبران نیست.

بابایی‌صالح یادآور شد: امیدوارم وزیر راه و شهرسازی دلایل قابل قبولی برای کاهش آلام بازماندگان حادثه اخیر داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار