برگزاری مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران بویین‌زهرا

مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران شهرستان بویین‌زهرا با حضور مسؤولان و جمعی از کارشناسان و 230 نفر از سهامداران این شرکت تعاونی برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 29 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران شهرستان بویین‌زهرا با حضور کرم عباسی رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین، مسعود آرامیده رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین‌زهرا، جمعی از کارشناسان و 230 نفر از سهامداران این شرکت تعاونی صبح امروز برگزار شد.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این مجمع با بیان اینکه شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران شهرستان بویین‌زهرا یکی از شرکت‌های نمونه و توانمند در این استان و حتی در کشور است، گفت: این تعاونی در سال 71 زیر نظر سازمان تعاون روستایی استان قزوین تأسیس شد که دارای بزرگ‌ترین کارخانه خوراک داماستان و فروشگاه هایپر تروکا در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع است.

کرم عباسی اعلام کرد: تعاونی گاوداران با بیش از یک هزار عضو حدود یک سوم سهام اتحادیه گاوداران استان قزوین را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی گاوداران شهرستان بویین‌زهرا به دلیل تحقیقات روی گوسفند رومانوف به عنوان شرکت دانش‌بنیان برتر استان قزوین فعالیت می‌کند.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: دستور مجمع انتخاب اعضاء اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره، بازرسان، تصویب عملکرد سود و زیان سال گذشته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار