اختصاص 3 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار به شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری از اختصاص سه هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای توسعه و فعال سازی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، علیرضا شفیع زاده افزود: این اعتبار در راستای تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی برای فعال سازی واحدهای غیرفعال و بهره برداری از واحدهای جدید اختصاص یافته است.

وی همچنین از رشد 2 برابری اعتبارات اختصاص یافته به صنایع کوچک این استان در دولت یازدهم خبر داد و گفت: درحالی که از سال 87 تا سال 90 اعتبارات تخصیص یافته به صنایع کوچک استان 60 میلیارد ریال بود، اما این رقم طی سالهای 91 تا 94 به 110 میلیارد ریال افزایش یافت.

شفیع زاده با اشاره به مشکل تامین آب موردنیاز شهرک های صنعتی استان تصریح کرد: چنانچه طرح انتقال آب بن - بروجن با تاخیر مواجه شود این مشکل تبدیل به بحران می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، آبرسانی سیار به واحدهای صنعتی را راهکار کوتاه مدت رفع مشکل کم آبی عنوان کرد و گفت: هم اکنون 10 تانکر برای آبرسانی سیار به واحدها اختصاص داده شده است.

شفیع زاده، تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آب را از دیگر راهکارهای رفع مشکل کم آبی دانست و افزود: کارخانه فولاد سفید دشت پساب فاضلاب شهر بروجن را خریداری کرده و بزودی وارد مدار تولید می کند.

یکهزار و 288 واحد تولیدی و صنعتی و 29 ناحیه و شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری مستقر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار