نفوذ جریان فکری «گردشگری و معنویت» به ۴ شهر دیگر

کد خبر: ۳۴۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،رییس دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و معنویت از برگزاری پیش نشست‌های این کنفراس در شهرهای قم، تبریز، یزد و مشهد و نفوذ جریان فکری گردشگری معنویت از تهران به سایر شهرها خبر داد.

محمدحسین ایمانی‌خوشخو  گفت: پنجشنبه این هفته نخستین پیش‌نشست دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و معنویت با مشارکت حوزه علمیه قم در شهر قم برگزار می‌شود تا ضمن بررسی نتایج همایش سال گذشته، برنامه‌های امسال نیز مشخص شود.

وی ادامه داد: این پیش‌نشست‌ها که به ترتیب در شهرهای یزد، مشهد و تبریز نیز برگزار خواهد شد، محققان را درگیر و آن‌ها را به ارائه مقاله در دومین کنفرانس، ترغیب خواهد کرد.

او با اشاره به اقبال این شهرها از موضوع گردشگری و معنویت، بیان کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی جریان فکری معنویت گردشگری را از تهران به سایر شهرهای گردشگرپذیر کشور هدایت خواهد کرد و دست‌اندرکاران را در جریان ابعاد نویت گردشگری قرار می‌دهد و آن‌ها را به سمت توسعه گردشگری معنوی هدایت خواهد کرد

دومین کنفرانس گردشگری و معنویت به همت دانشگاه علم و فرهنگ، بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. این کنفرانس که فراتر از گردشگری مذهبی تعریف شده و در تلاش برای وارد کردن مفاهیم جدیدی به بدنه گردشگری است، امسال نیز بر پایه پنج محور «فلسفه، دین، اخلاق»، «روانشناسی و سلامت»، «فرهنگ و جامعه»، «مدیریت، اقتصاد و بازاریابی و هنر» و «معماری و ادبیات» برگزار خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس، مقالات انگلیسی برگزیده، فرصت انتشار در نشریه  ISI را نیز خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار