هدایای مقام معظم رهبری در دستان دانش آموزان مناطق روستایی سردشت

هدایای مقام معظم رهبری در بین دانش آموزان مناطق محروم و مرزی سردشت توزیع شد.
کد خبر: ۳۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 01 January 2017

مدیر آموزش و پرورش سردشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: طرح هدایای بنیاد علوی وابسته به مقام معظم رهبری بوده و کلیه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسط اول روستایی را شامل می شود.

یوسف حسن پور اجرای این را چهار روزه عنوان کرد و افزود: این هدایا به تعداد 6800 دست البسه شامل شلوار، پیراهن، مانتو (برای دختران) و کفش است که در بین 3800 دانش آموز پسر و 3000 دانش آموز دختر توزیع شد.

مسئول طرح توزیع هدایای مقام معظم رهبری در سردشت هم با اشاره به اینکه علاوه بر هدایای مقام معظم رهبری طرح های دیگری نیز اجرا می گردد، گفت: همه ساله اردوهای تابستانی مقاطع ابتدایی و راهنمایی مناطق محروم در مجموعه فرهنگی و ورزشی بنیاد علوی برگزار می شود.

مهدی ولدی بیان کرد: امسال طرح ارتقاء سطح تحصیلی شامل اهدای کتاب، برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون های آزمایشی برای 605 نفر دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی در این شهرستان در نظر گرفته شده و تعداد 60 سبد غذایی شامل 15 قلم با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به صورت ماهانه به مادران باردار واجد شرایط توزیع شده است.

ولدی تصریح کرد: توزیع این هدایا با عنایت خاص مقام معظم رهبری به ارتقای سطح علمی دانش آموزان، رفع محرومیت فرهنگی از مناطق کم برخوردار و ایجاد بستر مناسب برای ورود این دانش آموزان به مقاطع بالاتر انجام می شود.

منبع اروم نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار