استان اردبیل رسماً وارد فضای انتخابات شد

استاندار اردبیل با صدور احکامی، اعضاء و روسای کمیته‌های ۶گانه ستاد انتخابات استان را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.
کد خبر: ۳۵۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 05 January 2017

 به گزارش تابناک اردبیل، استاندار اردبیل با صدور احکام جداگانه‌ای، رئیس، دبیر، اعضاء و روسای کمیته‌های 6گانه ستاد انتخابات استان را در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

 استاندار اردبیل با صدور حکمی ناصر نصیری را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و ماریا موسوی را نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

براساس این احکام اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، تقی صاحب‌الزمانی، مشاور استاندار و مدیرکل حراست با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات و فرهاد عظیمی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی منصوب شدند.

براساس این احکام استاندار اردبیل مرتضی مسایلی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی، هوشنگ شهبازی، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی و حسین بشیری، معاون فناوری اطلاعات و امنیت شبکه مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

استاندار اردبیل در احکام انتصاب اعضای ستاد اظهار امیدواری کرده است: در سالی که به نام" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مزین گردیده است، با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت یازدهم، با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات استان، ضمن بهره گیری از تمامی امکانات استان و همکاری دستگاههای مربوطه با رعایت اصل امانتداری و با صیانت از آرای مردم در زمینه تمهید مقدمات و برگزاری انتخاباتی با شکوه، موفق و موید باشید.

 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاربر شهرستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
سلام آقای استاندار بهتر نبود قبل از صدور احکام تازه انتخاباتی ، دستمزد کسانی را که در انتخابات سال گذشته مجلس در دورترین نقاط استان بکار گرفتید میپرداختید؟؟؟ معاونان و فرمانداران و بخشداران از بابت برگزاری انتخابات پاداش بالایی گرفتید ولی بقیه عوامل را رها کردید و حتی یک لوح تقدیر به ماها ندادی ؟ از همشهری عزیزمان جناب آقای معاون جدید سیاسی که بحمداله رئیس ستاد انتخابات هم شده امیدواریم جلوی این ناعدالتیها را بگیرد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار