نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:

خبر رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني، مجاهد دوران نهضت اسلامي و يار ديرين حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب، موجب تالم و تاثر گرديد.

دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به تابناک خراسان شمالی ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت گفت .
کد خبر: ۳۵۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 08 January 2017
دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ارسالی به تابناک خراسان شمالی ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت گفت .
متن پیام به شرح زیر می باشد

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

خبر رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني، مجاهد دوران نهضت اسلامي و يار ديرين حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب، موجب تالم و تاثر گرديد. آن سفر كرده، در دوران رژيم طاغوتي و وابسته پهلوي، رنج و محنت بسياري را متحمل شد و پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز با قبول مسئوليت هاي مهم همچون رياست مجلس شوراي اسلامي، رياست جمهوري، رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام و نيز مجلس خبرگان رهبري، كوشا بود.
او نمونه‌ی کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود.
این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند و همواره با نگاهی ژرف و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید بود، علاوه بر توجه و دقت نظر در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان  نقشی به سزا و موثر برای عبور کشور از تنگناهای صعب العبور در مقاطع خاص داشتند. تاریخ معاصر ایران و جهان نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت .
بی تردید مصیبت درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر ثلمه ای است که تنها فضل و رحمت واسعه الهی می تواند آن را جبران کند.
اینجانب رحلت آن مرحوم مغفور را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بیت آن مرحوم و عموم ارادتمندان به ایشان و به همه ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض نموده برای ایشان مغفرت و رحمت الهی و برای، بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

دکتر عبدالرضا عزیزی
نماينده مردم فرهيخته شيروان در مجلس شوراى اسلامى


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار