مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:

اجرای طرح «بیمه تکمیلی درمان برکت» درمیان مددجویان بهزیستی استان

نشست مشترک دکتر غفاری - مدیرکل بهزیستی استان و عمادی - مدیر عامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با هدف رسیدگی بیش تر به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی دراداره کل بهزیستی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 09 January 2017
نشست مشترک دکتر غفاری، مدیرکل بهزیستی استان و عمادی، مدیر عامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با هدف رسیدگی بیش تر به مددجویان وجامعه هدف بهزیستی  دراداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه این نشست در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری بمنظور بیمه تکمیلی مددجویان و جامعه هدف بهزیستی استان برگزارشد افزود: در حال حاضر بسیاری ازمددجویان تحت پوشش به بیمه تکمیلی درمانی دسترسی ندارندکه با انعقاد این تفاهم نامه همکاری مشترک، شمار زیادی ازاین عزیزان از بيمه تكميلي درمان بنياد بركت برخوردار خواهند بود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بیمه برکت از سال 93 در مناطق روستایی آغاز شده است افزود: با توجه به اينكه پوشش خدمات بيمه تكميل درمان فاقد هر گونه منافع اقتصادي است اساساً شركتهاي بيمه رغبتي به حضور و فعاليت در اين نوع خدمت بخصوص در مناطق محروم و روستايي ندارند و لذا شركت بيمه بركت تحت نظارت بنیاد برکت با در اختيار داشتن حمايتهاي بنياد عام المنفعه بركت با جديت و با هدف محروميت‌زدايي وارد اين عرصه خدماتي شده است.

گفتنی است: بنياد بركت درسال 86 با هدف كارآفريني و محروميت‌زدايي از مناطق محروم و كمتر توسعه يافته كشور تاسيس شد و پس از تجربه‌اي 5 ساله كه در مناطق محروم داشت، مشخص شد كمبود برخي از خدمات مخصوصا خدمات بيمه‌اي مي‌تواند يكي از موانع پيشرفت و توسعه در بخش‌هاي اقتصادي و كارآفريني قلمداد شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار