شهردار محمدیه:

۷۰ میلیارد تومان برای مسکن مهر در مهرگان هزینه شده است

شهردار محمدیه گفت: با کمک استانداری و دستگاههای اجرایی برای تامین خدمات روبنایی و زیربنایی در مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان تاکنون ۷۰ میلیارد تومان توسط شهرداری محمدیه هزینه شده است.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حسین بهزادپور روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان گفت: بر اساس سیاست های استانداری تلاش کردیم تا خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر را در حد وظایف خود تامین کنیم.

وی افزود: پایان کار در واحدهای مسکونی تابع یک سری شرایط فنی است و نباید دنبال کار مقطعی برای حل مشکلات واحدها باشیم و کاری نکنیم تا در آینده برخی مسائل بروز کرده و مشکلات بیشتری را ایجاد کند.

شهردارمحمدیه تصریح کرد:برای حل مشکلات مردم ساکن درمسکن مهر با نادیده گرفتن برخی ضوابط شاهد صدور ۷ هزار سند هستیم که نظر کارشناسی در آن لحاظ نشده است و نباید این روند تداوم یابد.

بهزادپور اظهارداشت: در حال حاضر ۴ پرونده کیفری هم داریم که مربوط به مسائل فنی است لذا نباید به دلیل سرعت در کار مسائل مهم فنی را نادیده بگیریم.

وی گفت: با وجودی که با مشکلات مالی مواجهیم اما با کمترین هزینه نسبت به حل مشکلات مسکن مهر اقدام کرده ایم و امروز هم آمادگی کامل داریم تا همراه متقاضیان باشیم.

شهردار محمدیه یادآورشد: از مجموع ۲۲ هزار واحد تحویل شده در ناحیه شهری مهرگان تعداد ۱۷ هزار واحد دارای کنتورهای برق، آب و گاز است و اگر مطالبات شهرداری داده شود بقیه خدمات را ارائه خواهیم کرد.

 هزینه کرد ۷۰ میلیارد تومان در ناحیه شهری مهرگان

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان در مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان هزینه شده است و ۱۰ میلیارد تومان هم لازم داریم و طلبکاریم تا سایر خدمات را ارائه کنیم.

بهزادپور اظهارداشت: تمامی هزینه های مسکن مهر با نظارت دفتر فنی استانداری صورت می گیرد تا هزینه ها به جا و درست در انجام خدمات روبنایی و نیازهای متقاضیان و ساکنان مصرف شود.

وی گفت: ضمن تشکر از همکاری خوب استانداری و معاونت عمرانی و دستگاههای اجرایی مانند راه و شهرسازی، اسناد و املاک و دستگاههای خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و مخابرات برای تداوم خدمات رسانی در لاین ناحیه اعلام آمادگی کامل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار