معرفی مرد سال فوتبال اردبیل تا خردادماه

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از معرفی مرد سال فوتبال این استان طی سال 93 تا پایان خردادماه جاری و قبل از ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 18 May 2015
به گزارش مهر، صمد نوتاش اظهارکرد: زمان دقیق برگزاری مراسم تجلیل از مرد سال فوتبال اردبیل در نشست ویژه اعضا کمیته هیئت فوتبال استان طی امروز مشخص خواهد شد، اما مصمم هستیم این مراسم را قبل از آغاز ماه رمضان اجرا کنیم.

وی با اشاره به تدارک برنامه های ویژه برای این مراسم ادامه داد: برای معرفی مرد سال فوتبال اردبیل برگزاری مسابقه دوستانه فوتبال بین منتخبین استان با یکی از تیمهای ملی و یا باشگاهی در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با فدراسیون فوتبال برای حضور تیم ملی امید کشور در اردبیل تاکید کرد: در صورت موافقت فدراسیون این تیم به مصاف تیم منتخب استان می رود و در پایان دیدار مرد سال فوتبال اردبیل معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور بازیکنان منتخب مرد سال فوتبال استان در ترکیب تیم اردبیل ادامه داد: اگر دیدار با یکی از تیمهای ملی کشورمان محقق نشود در آن صورت با یکی از باشگاه های مطرح کشور که از بازیکنان اردبیلی در ترکیب خود بهره می برند، دعوت خواهد شد.

نوتاش تیمهای تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران را دو گزینه مد نظر در این خصوص برشمرد و تصریح کرد: در هر کدام از این تیمهای مطرح کشوری دو بازیکن اردبیلی حضور دارند و امسال نیز عملکرد موفقی در تیمهای خود داشته اند.

وی با اشاره به حضور سجاد شهباززاده و بعقوب کریمی در تیم استقلال تهران و مهرداد بایرامی و شهریار شیروند در ترکیب تراکتورسازی تبریز ادامه داد: البته سایر گزینه ها نیز وجود دارد که فعلا مورد تاکید نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان در بیان شیوه انتخاب مرد سال فوتبال اردبیل یادآور شد: فرد نهایی با نظر سنجی از مردم استان اردبیل و نیز از مربیان، مدیران باشگاه ها، سرپرستان، پیشکسوتان و نیز رسانه ها و خبرنگاران ورزشی انتخاب خواهد شد.






منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار