نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین:

ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین گفت: ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا با هدف شناسانده سیره شهدا به جوانان ضروری است.
کد خبر: ۳۶۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از والدین شهدا حسین فرمانی و امیر اسداللهی دیدار کردند.

عابدینی ضمن تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا گفت: شهیدان در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات برابر همه تجهیزات نظامی پیشرفته دشمنان، مبارزه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین افزود: شهدا از همه چیز خود، گذشتند، تا بتوانند آرامش، آسایش و امنیت را در جامعه اسلامی به پا کرده تا مردم براحتی زندگی کنند.

این مسوول با بیان اینکه ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: این خاطرات باید جمع‌آوری شود تا آیندگان بدانند شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس چه اقداماتی انجام دادند.

وی با بیان اینکه نسل امروز و آینده که جنگ تحمیلی را ندیدند با مطالعه خاطرات والدین شهدا به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان پی می‌برند، ابراز کرد: تحقق این مهم منجر می‌شود تا جوانان بیشتر با رشادت‌های شهیدان آشنا شوند.

در ادامه دیدارها، حقایق‌پور با بیان اینکه دیدار با والدین شهدا یکی از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، افزود: در این دیدارها ضمن احوالپرسی مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا برطرف گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به طرح خاطره‌نگاری بیان کرد: با اجرای این طرح، خاطرات والدین شهدای استان قزوین جمع‌آوری می‌شود تا آیندگان از آن درس بگیرند.

این مسوول ادامه داد: اکنون بیشتر خاطرات والدین شهدا جمع‌آوری شده است که تحقق این مهم در کشور بی‌نظیر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار